تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۳۴۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات بسکتبال خوزستان :
اهواز نیازمند یک خانه بسکتبال است
رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: برای اجرایی کردن فعالیت ها و برنامه های گسترده خود نیازمند خانه بسکتبال در مرکز استان هستیم
 رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: برای اجرایی کردن فعالیت ها و برنامه های گسترده خود نیازمند خانه بسکتبال در مرکز استان هستیم.

شهرام پرنیاک اظهار کرد: با وجود این که اداره کل ورزش و جوانان سالن 22 بهمن را در اختیار ما قرار داده اما با توجه به تراکم برنامه های هیات و مسابقات باشگاه های اهواز این سالن جوابگوی نیاز ما نیست.

رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان اینکه سالن 22 بهمن با وجود فرسودگی، بار زیادی را به دوش می کشد افزود: سال گذشته در هشت رده سنی تیم های منتخب استان را به مسابقات کشوری اعزام کردیم که کار آماده سازی آن ها تنها در سالن 22 بهمن انجام شد همچنین 16 مرحله میزبانی داشتیم که در همین سالن برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به این که سالن 22 بهمن بسیار فرسوده بوده و زیرساخت های آن از بین رفته بودند سال گذشته آن را بهسازی کردیم و تمام بار هیات بر دوش این سالن است، به دنبال آن هستیم که خانه بسکتبال اهواز را هر چه سریع تر راه اندازی کنیم.

پرنیاک به افتتاح خانه بسکتبال خرمشهر اشاره کرد و گفت: راه اندازی سالن بسکتبال خرمشهر اتفاق خوشایندی بود چرا که می تواند علاقه مندان به این رشته را ساماندهی کند.

وی عنوان کرد: اگر به دنبال پیشرفت بسکتبال استان هستیم باید گفت که نه تنها اهواز بلکه همه شهرستان های استان باید به دنبال یک سالن بسکتبال اختصاصی باشند تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان در ادامه به کمبود اعتبار لازم برای اجرایی کردن برنامه هیات اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در سال آینده ورود فعالان اقتصادی بخش خصوصی به رشته بسکتبال است و بنا داریم از این طریق مشکلات مالی خود را برطرف کنیم.

وی در پایان با بیان این که بسکتبال خوزستان حرف های بسیاری برای گفتن دارد افزود: خوشبختانه در حال حاضر بسکتبال استان یکی از رشته های ورزشی فعال در سطح استان است و در زمینه آموزش پایه و استعدادیابی عملکرد رو به رشدی داشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار