تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۴۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور "فونیکه سی" برابر تراکتورسازی در پرده ابهام
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان از غیبت 5 بازیکن اصلی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز خبر داد و ابراز امیدواری کرد فونیکه‌سی بتواند با برطرف شدن مصدومیتش، در این مسابقه به میدان برود.

احمد پارو در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت فونیکه سی برای حضور در دیدار با تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازیکن در بازی با ملوان مصدوم شد و کادر پزشکی تیم در تلاش است تا وی بتواند ما را در مسابقه مهم با تراکتورسازی تبریز همراهی کند که بسیار امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به غیبت عباس محمدی، سیامک کوهنورد، لئون پاچاچیان و مصطفی صبری به دلیل محرومیت و رضا خالقی‌فر به دلیل مصدومیت در این دیدار تصریح کرد: در این مسابقه فرصت به بازیکنانی می‌رسد که کمتر در این فصل به میدان رفته‌اند که امیدواریم با تمام موجودی و دارایی خود بتوانیم برابر تراکتورسازی به نتیجه دلخواهد دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هرگونه اولتیماتوم به "کاستا" سرمربی این تیم را رد کرد و افزود: متاسفانه در دو بازی گذشته با اشتباه تیمی و عملکرد داوران که تیم ما را 10 نفره کردند، شکست خوردیم. امیدواریم داور دیدارمان با تراکتورسازی طوری قضاوت کند که هیچ یک از دو تیم از جانب قضاوتش متضرر نشوند.

پارو از پیشنهاد یک تیم آلمانی به فونیکه سی مهاجم اهل ‏مالی این تیم ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: فونیکه سی خودش ترجیح داد تا در تیم صنعت نفت بماند، ضمن اینکه باشگاه هم با جدایی وی مخالفت کرده است. این بازیکن در تعطیلات نیم فصل هم از تیم عجمان امارات پیشنهاد یک و نیم میلیاردی داشت که هم وی و هم باشگاه با این پیشنهاد مخالفت کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 15:30 فردا چهارشنبه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز برگزا‌ر می‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار