تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۴۳۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانی خوزستان در مسابقات بین المللی وزنه برداری اهواز
رقابت های بین المللی جام فجر وزنه برداری در اهواز با شناخت تیم های برتر به پایان رسید
 رقابت های بین المللی جام فجر وزنه برداری در اهواز با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

روز سوم و پایانی این پیکارها روزگذشته (یکشنبه) با برگزاری مسابقات در دسته های 94، 105 و 105+ در اهواز برگزار شد.

در دسته 94 کیلوگرم، رضا بیرالوند (تیم ملی جوانان) در حرکت یک‌ ضرب با 170 کیلوگرم، در دو ضرب با 211 کیلوگرم و در مجموع با 381 کیلوگرم، رضا نصیری (خوزستان) در حرکت یک‌ ضرب با 157 کیلوگرم، در دو ضرب با 190 کیلوگرم و در مجموع با 347 کیلوگرم و در رحمان اورامه (تیم ملی جوانان) در حرکت یک‌ ضرب با 146 کیلوگرم، در دو ضرب با 191 کیلوگرم و در مجموع با 337 کیلوگرم به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رضا دهدار (خوزستان) درحرکت یکضرب با ۱۵۵ کیلوگرم، در دوضرب با ۲۰۰ کیلوگرم و در مجموع با ۳۵۵ کیلوگرم به قهرمانی رسید، تینافوپ کانرراوانگ چای (تایلند) در حرکت یکضرب با ۱۴۵ کیلوگرم، در دوضرب با ۱۸۲ کیلوگرم و در مجموع با ۳۲۷ کیلوگرم عنوان دوم را به دست آورد و سیدجلال قریشی (خوزستان) در حرکت یکضرب با ۱۴۱ کیلوگرم، در دوضرب با ۱۷۱ کیلوگرم و در مجموع با ۳۱۲ کیلوگرم رده سوم کسب کرد.

در دسته فوق سنگین نیز علی داودی (تیم ملی جوانان) در حرکت یکضرب با ۱۷۱ کیلوگرم، در دوضرب با ۲۲۰ کیلوگرم و در مجموع با ۳۹۱ کیلوگرم عنوان نخست را به دست آورد، میلاد رهبری نژاد (خوزستان) در حرکت یکضرب با ۱۶۳ کیلوگرم، در دوضرب با ۲۰۶ کیلوگرم و در مجموع با ۳۶۹ کیلوگرم جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و میلاد پوررشنو (تیم ملی جوانان) در حرکت یکضرب با ۱۵۸ کیلوگرم، در دوضرب با ۱۸۴ کیلوگرم و در مجموع با ۳۴۲ کیلوگرم سوم شد.

در پایان این رقابت ها خوزستان با 623 امتیاز به قهرمانی رسید، تیم ملی جوانان با 618 امتیاز دوم شد و ترکیه با 545 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین تیم های آذربایجان با 465 امتیاز، افغانستان با 180 امتیاز، صربستان با 120 امتیاز، اردن با 120 امتیاز، تایلند با 75 امتیاز، رومانی با 73 امتیاز، ایتالیا با 67 امتیاز و  عراق با 63 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا سازدهم قرار گرفتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار