تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۴۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمار داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان از11هزار نفر گذشت
تا کنون 11 هزار و 306 نفر داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان ثبت نام کردند
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تا کنون 11 هزار و 306 نفر داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان ثبت نام کردند.

علی حسین حسین زاده یکشنبه اظهار کرد: این تعداد از ابتدای آغاز زمان نامنویسی داوطلبین در 30 اسفند ماه گذشته تا کنون داوطلب شده اند که از مجموع آنها سه هزار و 57 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و هشت هزار و 249 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاها هستند.

وی تعداد داوطلبان زن را 489 نفر و تعداد داوطلبان مرد را 10 هزار و 817 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و 642 نفر زیر 30 سال و 21 نفر بالای 75 سال هستند.

حسین زاده افزود: از تعداد داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خوزستان 2 هزار و 485 نفر سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا را دارند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان مهلت ثبت نام داوطلبان این انتخابات را تا پایان وقت اداری امروز اعلام کرد و گفت: آمار تکمیلی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری امروز مشخص می شود.

ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور همزمان با انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار