تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۴۴۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير‌كل مسكن و شهرسازي خوزستان:
6060 واحد مسكن مهر استان آماده بهره‌برداري است
يكي از پروژه‌هاي مهم و در دست بهره‌برداري استان، افتتاح 6 هزار و 60 واحد طرح مسكن مهر است كه تمام كارهاي لازم براي افتتاح اين واحدها انجام شده و منتظر هستيم با حضور يكي از مقامات دولتي تا پايان امسال به بهره‌بردراي برسد
مديركل مسكن و شهرسازي خوزستان ‌گفت: يكي از پروژه‌هاي مهم و در دست بهره‌برداري استان، افتتاح 6 هزار و 60 واحد طرح مسكن مهر است كه تمام كارهاي لازم براي افتتاح اين واحدها انجام شده و منتظر هستيم با حضور يكي از مقامات دولتي تا پايان امسال به بهره‌بردراي برسد.



 به گزارش ايسنا، نصرالله دهقاني در حاشيه نمايشگاه دستاوردها و توانمندي‌هاي جمهوري اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسناي خوزستان، اظهار كرد: ورزشگاه 50 هزار نفري الغدير شهر اهواز به مساحت 150 هكتار نيز به‌زودي و با حضور يكي از مقامات كشوري افتتاح مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه طبق برنامه‌ريزي كه براي مسكن مهر كل خوزستان انجام شده، قرار بود 22 هزار واحد مسكوني تا پايان امسال در كل استان به بهره‌برداري برسد، افزود: سعي داريم تا پايان امسال 17 هزار و 500 واحد مسكن مهر را در چهار مرحله به بهره‌برداري برسد.

 مديركل مسكن و شهرسازي خوزستان در خصوص پيشرفت فيزيكي واحدهاي مسكن مهر استان، ‌خاطرنشان‌كرد: در استان در مجموع 90 هزار واحد مسكن مهر حدود 55 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

 دهقاني با بيان اين‌كه طرح مسكن مهر براي دهك‌هاي 1 تا 5 كه دهك‌هاي مورد حمايت دولت هستند ساخته شده است، ‌تصريح كرد: طرح مسكن مهر به خوبي دهك‌هاي مورد نظر را پوشش مي‌دهد و سعي در خانه‌‌دار كردن اين طبقه از جامعه دارد.

وي با بيان اين‌كه يكي از سياست‌هاي اصلي سازمان مسكن و شهرسازي، بازسازي و نوسازي بخش فرسوده‌ شهري است، ادامه داد: بايد از امكانات و زيرساخت‌هاي موجود در بافت‌هاي فرسوده استان براي نوسازي و ساخت واحدهاي جديد استفاده شود. دولت نيز حمايت و پشتيباني خود را از طريق تسهيلات بانكي براي نوسازي بافت‌هاي فرسوده شهري انجام مي‌دهد و كار ساخت اين منازل به عهده مالك است و به‌عنوان يك طرح مشاركتي بين مردم و دولت محسوب مي‌شود.

مديركل مسكن و شهرسازي در پايان اين ابراز اميدواري كرد كه برنامه‌ريزي‌هاي وزارت مسكن پاسخ‌گوي نياز بازار مسكن باشد.
:
:
:
آخرین اخبار