تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام 431 نفر درانتخابات شوراهای شهر و روستای رامشیر
فرماندار رامشیر خبر داد : آمار نهایی ثبت نام کنندگان عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان به 431 نفر رسید
خوزنیوز: فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان رامشیر با بیان اتمام زمان قانونی ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: در هفتمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبین 431 نفر در مجموع در شهرستان نامنویسی کردند.

به گزارش خوزنیوز وبه نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان رامشیر؛ سعید فیوضی فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه در مجموع 431 نفر تا آخرین دقایق روز گذشته برای رقابت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت : از این تعداد423 نفر مرد و 8 نفر زن هستند و 161 نفر نیز سابقه عضویت در شورا را داشته اند.

 رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان رامشیر گفت : برای عضویت در شورای شهر رامشیر 39 نفر در مجموع نامنویسی کرده اند که از این تعداد 34 نفر داوطلب مرد و 5 نفر داوطلب زن با هم رقابت خواهند داشت .

فیوضی افزود: در بخش مرکزی در مجموع 203 نفر اعلام داوطلبی کرده ا ند که از این تعداد 202 نفر مرد  و یک نفرشرکت کننده زن می باشد.

 فرماندار رامشیرادامه داد : در بخش مشراگه نیز 172 نفر ثبت نام کرده‌اند که دو نفر آنها زن می باشند و برای شورای شهر مشراگه در مجموع 17 نفر نام نویسی کرده اند.

سعید فیوضی گفت : از میان افراد داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رامشیر ، 318 نفر دارای مدرک تحصیلی تا دیپلم؛ 20 نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم؛ 84 نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس؛ 8 نفر داری مدرک تحصیلی فوق لیسانس و یک نفر نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

فیوضی در پایان گفت :  تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در دوره قبل انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا  در شهرستان رامشیر 383 نفر بوده است که در مقایسه با این دوره رشد12 درصدی را داشته است .
:
:
:
آخرین اخبار