تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۴۴۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش خبر داد:
اختصاص 100 میلیارد ریال به بازسازی کارخانه قند شوش
با پیگیری‌های صورت‌گرفته 100 میلیارد ریال اعتبار دیگر در هفته آینده برای بازسازی کارخانه قند شوش واریز می‌شود
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته 100 میلیارد ریال اعتبار دیگر در هفته آینده برای بازسازی کارخانه قند شوش واریز می‌شود.

سید راضی نوری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از پیگیری‌های زیادی که با همراهی دولت به قرار دادن کارخانه قند در مسیر احیا و راه‌اندازی مجدد منجر شد، تاکنون 200 میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها در دو مرحله برای بازسازی این کارخانه اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اخیرا نیز توانستیم دستور پرداخت اقساط سوم و چهارم اعتبار بازسازی این شرکت را از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بگیریم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اعتبار از محل اوراق مشارکت پرداخت می‌شود افزود: با هماهنگی صورت گرفته میان اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد که تا هفته آینده 100 میلیارد دیگر برای بازسازی این کارخانه  اختصاص پیدا شود.

نوری بیان کرد: با تامین اعتبار در مدت زمانی تعیین شده انتظار می‌رود که با اهتمام هیأت اجرایی بازسازی اواخر اردیبهشت ماه سال 1396 این شرکت به طور کامل بازسازی و آماده دریافت محصول چغندر قند ‌شود.

وی یادآور شد: روند بازسازی این کارخانه 75 درصد و بخش تصفیه شکر این کارخانه نیز حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در آخرین مراحل بازسازی قرار دارند.

کارخانه قند شوش به عنوان یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید شکر از چغندر کشور پس از واگذاری به بخش خصوصی از سال 1382 تعطیل شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: کارخانه قند شوش
:
:
:
آخرین اخبار