تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۴۵۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبرداد:
پرداخت ۱۴ میلیارد تسهیلات ساخت مسکن در شادگان
در سال گذشته مبلغ ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه برای احداث مسکن در شادگان پرداخت شده است
معاون فرماندار شادگان گفت: در سال گذشته مبلغ ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه برای احداث مسکن در شادگان پرداخت شده است.

نعمت الله آلبوغبیش با اشاره به پرداخت ۱۴میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه برای احداث مسکن در سال ۹۵ اظهار کرد: این مبلغ برای احداث و تعمیر ۱۵۰ واحد مسکونی پرداخت شده است.

معاون فرماندار شادگان افزود: ۳۷ درصد مبلغ مذکور به صورت کمک بلاعوض برای احداث ۴۶ واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی و تکمیل واحدهای نیمه تمام خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و مستمندان و ایتام و ۶۳ درصد به عنوان تسهیلات قرض الحسنه به منظور تعمیر و احداث ۹۴ واحد مسکونی خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در مجموع کمک های بلاعوض پرداخت شده در سال گذشته پنج میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال و تسهیلات حوادث غیرمترقبه هشت میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بوده است.

آلبوغبیش بیان کرد: تسهیلات حوادث غیرمترقبه و کمک های بلاعوض مورد نظر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در بخش کمک های بلاعوض با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و در بخش تسهیلات قرض الحسنه با همکاری مدیریت بحران شادگان و بانک های عامل پرداخت شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار