تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۵۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد
پیش‌بینی سیلاب احتمالی در شمال خوزستان
فرماندار اندیمشک گفت: با همکاری بخش های مختلف شهری، تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی در شمال خوزستان پیش بینی شده است.
  هم زمان با شامگاه شنبه و احتمال بارش باران در شهرهای شمالی استان خوزستان، بخش‌های مختلف شهری این مناطق، به جهت مقابله با حوادث احتمالی، آماده‌سازی شده‌اند.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهارداشت: توسعه و گسترش خدمات شهری اولویت نخست شهرستان در حوزه‌های مختلف شهری است و به همین جهت، طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه طراحی و به اجرا می‌رسد.

وی افزود: یکی از این خدمات، تقویت آمادگی و تامین نیازهای شهرستان در مقابله به حوادث و پاسخ به خطرات احتمالی در این زمینه است که به همین جهت نیازهای این حوزه پیش‌بینی شده است.

فرماندار اندیمشک گفت: به همین جهت و با همکاری بخش های مختلف شهری تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در صورت بارش باران و بروز سیلاب مشکلی ایجاد نشود و نیازهای شهروندان، تامین شود.

جهانگیری عنوان کرد: با همکاری مسئولان و مجموعه سد دز و کرخه اندیمشک و همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نیازهای اندیمشک در این زمینه تامین و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به احتمال وقوع باران در شامگاه یکشنبه، بیان کرد: شهروندان از تردد در مناطق ساحلی اجتناب و قبل از بروز حوادث به رعایت نکات ایمنی توجه مناسب داشته باشند.

 عبدالحسین پوررکنی نیز با بیان این که ، طبق اعلام مسئولان ، دبی رودخانه دز در غروب یک شنبه دیگر به دو برابر افزایش می‌یابد، افزود: ساکنان روستاهای مناطق پایین دست رودخانه دز از حاشیه رودخانه فاصله بگیرند.

معاون فرمانداری ویژه دزفول، ادامه داد: پس از اتمام بارندگی، میزان آب در رودخانه دز به حالت عادی بر می‌گردد و طبق بررسی‌های صورت گرفته و با بسیج خدمات و تامین نیازهای شهروندان، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار