تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهالی اروندکنار خواهان اقدام برای رونق بندر شدند
جمعی از اهالی شهر مرزی اروندکنار آبادان خواستار اقدام برای رونق در بندر تجاری و گمرک و فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان این شهر شدند
جمعی از اهالی شهر مرزی اروندکنار آبادان خواستار اقدام برای رونق در بندر تجاری و گمرک و فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان این شهر شدند.

آنان با تجمع در مقابل اداره بندر اروندکنار نوشته هایی با مضمون 'گمرک ما غیر فعال است'،'بازارچه مرزی چرا تعطیل شد'،' شهر محروم اروندکنار بدون مسئول' و 'به داد گمرک اروندکنار برسید' در دست داشته و خواهان رسیدگی به وضعیت اشتغال در بندر تجاری اروندکنار شدند.

برخی از اهالی نیز دست نوشته های با عنوان'نان ما قرضی است'، ' تنها درآمد شهر از فعالیت گمرک است' و ' مجوز تجاری حق مردم اروندکنار است' خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت اشتغال در بندر تجاری این شهر شدند.

بخشدار اروندکنار در این خصوص گفت:فعالیت اقتصادی در بندر و گمرک اروندکنار جریان دارد و تجار و بازرگانان کالاهای خود را از این بندر به خارج از کشور صادر می کنند.

حسنعلی علیدوست افزود:با تلاش صورت گرفته هم اکنون 10 غرفه در بازارچه مرزی اروندکنار فعال شده و امیدواریم بتوانیم زمینه اشتغال بیشتر و رونق اقتصادی منطقه را فراهم کنیم.

تجمع کنندگان بعد از یک ساعت تجمع در مقابل بندر اروندکنار با صحبت های برخی از معتمدین شهر محل را ترک کردند.

شهر بندری اروندکنار در 45 کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار