تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل روستایی استانداری خوزستان خبر داد:
اعطای تسهیلات به روستاییان خوزستان برای افزایش اشتغال
مدیرکل روستایی استانداری خوزستان گفت: روستائیان استان به منظور افزایش اشتغال تسهیلات دریافت می کنند
مدیرکل روستایی استانداری خوزستان گفت: روستائیان استان به منظور افزایش اشتغال تسهیلات دریافت می کنند.

سید عبدالله حسینی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در اولین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان خوزستان در ارتباط با کمیته توسعه اشتغال روستایی اظهار کرد: در حال حاضر چهار طرح را دنبال می کنیم که یکی از آنها بانک سینا است؛ این طرح برای روستاییان با مشارکت دفتر توسعه مناطق محروم کشور و بنیاد علوی در دست اقدام قرار دارد که در راستای آن به هر استانی ۲۰ میلیارد تومان اختصاص دادند.

وی افزود: تاکنون ۸۱ طرح به بانک سینا برای این طرح ارائه شده تا پرداخت تسهیلات داشته باشند. طرح دیگری هم داریم که پست بانک عامل آن هست؛ در بخش چلو ۲۱۰ خانوار طرح مشترکی داده اند که تصویب شده و خوشبختانه تأمین اعتبار آن هم به زودی انجام می شود.

حسینی با اشاره به یکی دیگر از طرح ها توضیح داد: این طرح با مشارکت ۹ دستگاه اجرایی و بر اساس مصوبات کشوری است که تاکنون دو هزار و ۷۴۷ شغل را عملیاتی و ایجاد کردیم. کمیته امداد در اجرایی شدن آن خیلی خوب عمل کرده و پیشتاز بودند و انتظار فعالیت بیشتر، از سایر ادارات داریم.

وی در پایان اظهار کرد: اعتبار بسیار خوبی به اشتغال روستایی ابلاغ شده و سهمیه اولیه استان خوزستان ۱۱ میلیارد تومان است که تعداد ۱۰ طرح برای بهره مندی تسهیلات به کارگروه ارائه شده تا ارزیابی و بررسی های لازم را داشته باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار