تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۵۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی با بی‌اعتنایی به دعوت اشکانی، از تیم‌ملی خط خورد
دارنده مدال برنز المپیک پس از بی‌اعتنایی مجدد به دعوت سرمربی تیم‌ملی، شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد
عبدولی با بی‌اعتنایی به دعوت اشکانی، از تیم‌ملی خط خورددارنده مدال برنز المپیک پس از بی‌اعتنایی مجدد به دعوت سرمربی تیم‌ملی، شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد.

ترکیب تیم‌‌‌ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، هفته‌ گذشته اعلام شد که در این فهرست نام سعید عبدولی، فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران به دلیل حضور نداشتن در اردوهای تیم‌‌ملی به چشم نمی‌خورد و قرار بود پژمان پشتام، کشتی‌گیر جوان ایران به جای عبدولی راهی این مسابقات شود.

پس از این موضوع علی اشکانی، سرمربی تیم‌‌‌ملی اعلام کرد در صورتی که عبدولی در اردوهای تیم‌‌ملی در فاصله ۲۰ روز تا رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود، این کشتی‌گیر می‌تواند در این مسابقات در وزن ۷۵ کیلوگرم به روی تشک برود، اما با این وجود عبدولی باز هم اعتنایی به فرصت کادر فنی تیم‌‌‌ملی نکرد و در اردوهای تیم‌‌‌ملی حاضر نشد.

محمد دلیریان، سرپرست تیم‌‌‌ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این موضوع اظهار کرد: با توجه به این‌که عبدولی در تمرینات تیم‌‌‌ملی با وجود گذشت چهار روز از دعوت مجدد علی اشکانی حاضر نشده است، شانسی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا نخواهد داشت و پژمان پشتام همانند فهرست اعلام شده به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار