تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۴۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتمع های خدمات رفاهی تفریحی یکی از نیازهای جاده ای خوزستان است
خوزستان به دلیل داشتن محورهای جاده ای مهم و حجم تردد خودروهای ترانزیت به مجتمع های خدمات رفاهی زیادی در جاده ها نیازدارد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت :خوزستان به دلیل داشتن محورهای جاده ای مهم و حجم تردد خودروهای ترانزیت به مجتمع های خدمات رفاهی زیادی در جاده ها نیازدارد.

مسعود مصدقی اظهار کرد: خوزستان 34مجتمع خدمات رفاهی فعال و 11 مجتمع خدمات رفاهی در حال ساخت دارد که 6مجتمع ازاین تعداد در دوماه آینده به بهره برداری می رسند.

مصدقی ادامه داد : ساخت و تکمیل این مجتمع ها با اعتباری بیش از هشتاد میلیارد ریال توسط سرمایه گذار خصوصی صورت گرفته و راه های دسترسی به این مجتمع ها توسط این اداره هزینه شده است.

وی از اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال 95 گفت و افزود : جاده های استان در سال گذشته به طول سه هزار کیلومتر خط کشی سرد و گرم ، 60 کیلومترارتقاء حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود، تهیه و نصب 11هزارعدد علائم ایمنی راهها ، 170 کیلومتر اجرای روشنائی طولی نواحی یا گردنه های مه گیر با اولویت کاربرد چراغ های LED ، یک هزار 300 کیلومتر ایمن سازی اضطراری راه ها و 311 عدد حفظ حریم راه، رفع تصرفات غیر مجاز و تصادفات انجام شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد : به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسائط نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آنها در طول راه های استان و افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات رفاهی ، تعداد 58 نقطه جهت احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در راههای استان شناسایی و در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مصدقی ادامه داد : جهت مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی کسانی که به سرمایه گذاری بصورت موردی و یا زنجیره ای در نقاط یاد شده را دارند ، می توانند در ساعات اداری به اداره نظارت فنی و بهره برداری از راهها واقع در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان مراجعه کرده و شرایط خود را جهت سرمایه گذاری در نقاط فوق الذکر به اداره کل مذکور اعلام نمایند .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار