تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد مطرح کرد؛
اجلاس شهرداران جهان اسلام رخدادی ویژه برای جمهوری اسلامی
جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد 2017 گفت : اجلاس شهرداران جهان اسلام واقعه و رخدادی ویژه برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود
جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد 2017 گفت : اجلاس شهرداران جهان اسلام واقعه و رخدادی ویژه برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نخستین اجلاس شهرداران جهان اسلام اظهار کرد: تاکنون اجلاسی با موضع دیپلماسی عمومی در این سطح در کشور برگزرا نشده است.

وی بیان کرد: حضور34 شهردار از 23 کشور خارجی و 24 شهردار مراکز استانها در این اجلاس تا کنون قطعی شده است.

عنابستانی با اشاره به استقبال خوب جهان اسلام از این اجلاس ، خاطرنشان کرد : این امر بیانگر جذابیت بارگاه منور رضوی برای جهان اسلام بوده  و امام رئوف در دنیای اسلام دارای جایگاه ویژه ای است.

وی افزود : با توجه به حضور شهردارانی از قاره اروپا ، آفریقا و آسیا در این اجلاس ، موقیعت ممتازی برای معرفی ظرفیتهای کلانشهر مشهد و کشور فراهم خواهد  شد.

جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد 2017 افزود : تقویت گردشگری اسلامی ، تبیین ویژگیهای شهر مسلمان و تربیت مسلمانان ، دیپلماسی عمومی و شهری و دستیابی به راهکارهایی برای تعامل بیشتر شهرداران جهان اسلام و معرفی ظرفیتهای مشهد از اهداف برگزاری این اجلاس است.

عنابستانی بیان کرد: در پایان این اجلاس بیانیه شهرداران جهان اسلام با موضوع ضرورت تقویت شبکه منسجم شهرهای اسلامی در عصر جهانی شدن منتشر خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار