تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عامری گلستان:
خوزستان قادر به تولید 24 میلیون تن محصول کشاورزی است
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان گفت: پتانسیل کشاورزی در استان بسیار بالاست به گونه ای که تولید محصولات کشاورزی در خوزستان تا 24 میلیون تن قابل افزایش است.

به گزارش مهر، اسماعیل عامری گلستان صبح یکشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه کارخانه قارچ جلگه دزفول اظهار داشت: در حال حاضر استان خوزستان سالانه 12 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی را تولید می کند.

وی بهره گیری از فناوری جدید در تولید و گسترش کشاورزی و صنایع جانبی را از ضروریات دانست و افزود: استفاده از تکنولوژی مدرن ضمن حفاظت از محیط زیست موجب افزایش بهره وری بدون انجام سرمایه گذاری جدید می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان اظهار کرد: برای توسعه اشتغال در استان امورزیربنایی و تسهیلات لازم در اختیار کارآفرینان و علاقمندان به سرمایه گذاری در منطقه فراهم خواهد شد تا شاهد گسترش اشتغال و توسعه پایدار در استان باشیم.

عامری گلستان با ابراز خرسندی از راه اندازی طرح توسعه کارخانه قارچ جلگه دزفول گفت: این طرح با اعتباری حدود 75 میلیارد ریال با استفاده از فناوری مدرن روز دنیا اجرا شده توان تولید سالانه آن دو هزار تن افزایش یافته است.

طرح توسعه کارخانه قارچ جلگه دزفول با حضور مهمانان خارجی و کشوری و استانی در زمینی به مساحت افزون بر پنج هزار مترمربع با 31 سالن تولید و با ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن قارچ راه اندازی شد.
:
:
:
آخرین اخبار