تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوي نفت آبادان: عزم خود را براي شكست راه‌آهن جزم كرده‌ايم / در سه بازي اخير بدشانس بوده‌ايم

سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان پيش از بازي تيمش برابر راه‌آهن شهر ري گفت: همه بازيكنان عزم خود را جزم كرده‌اند كه در اين بازي براي جبران سه باخت اخير، پيروز ميدان باشيم.

 

عليرضا خليلي‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: تيم‌هاي هفتم تا هفدهم امتيازهاي نزديك به هم دارند و با يكي، دو باخت يا برد مي‌توان به صدر يا ته جدول رسيد. بازيكنان اهميت اين بازي را مي‌دانند و اميدواريم با حمايت خوب مردم آبادان راه‌آهن را شكست دهيم و در يك ماه تعطيلات با خيال راحت به تمرينات بپردازيم.

 

وي در ارزيابي خود از تيم راه‌آهن گفت: اين تيم، تيم خوب و با انگيزه‌اي است و علي دايي در اين چند هفته نتايج خوبي با اين تيم كسب كرده است. بازي آساني نخواهيم داشت هر چند در بازي رفت موفق به شكست اين تيم شده‌ايم بازي مشكلي است ولي از امتياز ميزباني خود استفاده مي‌كنيم و در روزي كه همه بازيكنان تيم حاضر هستند مي‌توانيم راه‌آهن را شكست دهيم.

 

سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان بيان‌كرد: در اين بازي مصدوم و محروم نداريم فقط ممكن است خالقي فر به اين بازي نرسد. ساير بازيكنان نيز حاضر هستند و مشكل خاصي وجود ندارد. خالقي‌فر در بازي با فجرسپاسي از ناحيه مچ آسيب‌ ديده شد و هنوز شرايط ايده‌آل را پيدا نكرده است. با استراحت در اين بازي و نيز تعطيلات از وي در هشت بازي باقي‌مانده استفاده خواهيم كرد.

 

وي عنوان‌كرد: آناليزورهاي تيم، نقاط ضعف و قوت تيم را شناسايي كرده‌‌اند و سرمربي نيز روي اين موارد كار مي‌كند و فيلم بازي‌هاي راه‌آهن را نيز ديده است. اميدواريم بتوانيم از اين نكات استفاده كنيم.

 

خليلي‌نيا درخصوص بازي هفته گذشته تيمش مقابل تراكتورسازي تبريز گفت: شكست‌ ما مقابل اين تيم چند دليل داشت؛ سرماي شديدي وجود داشت و در شروع نيمه اول نيز باد بسيار تندي در ورزشگاه مي‌وزيد و قرعه‌كشي زمين از اين لحاظ به نفع تراكتور شد و در نيمه دوم از شانس بد ما وزش باد قطع شده بود.

 

وي ادامه‌داد: با گل زود هنگامي كه خورديم نيمه اول تمام شد و نيمه دوم نيز در حقيقت يك بر يك بود ضمن اين‌كه قدرت تاكتيكي تيم تراكتور از ما بالاتر بود. ما پنج بازيكن اصلي خود را نيز در اختيار نداشتيم و همه اين عوامل دست به دست هم داد كه در تبريز نتيجه نگيريم.

 

وي افزود: به جز يكي، دو نفر از بازيكنان ساير نفرات تيم تلاش خود را كردند و مربي نيز نقاط ضعف و قوت آن‌ها را در اين بازي به آن‌ها گوشزد كرد.

 

سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان درمورد دلايل افت و خيز اين تيم گفت: غير از بازي با تراكتور مقابل مس كرمان در دقيقه 90 روي اشتباه داور، بازي 2 بر يك را مساوي كرديم. در بازي با فولاد نيز باوجود اين‌كه بازي به طور كامل دست ما بود بر اثر اشتباه داور، بازيكن ما نيمه دوم اخراج شد و اين بازي را از دست داديم.

 

وي افزود: در بازي با ملوان نيز روي اشتباه بچه‌گانه دروازه‌بان، شيرازه تيم از هم پاشيد و ديگر نتوانستيم بازي را جمع كنيم. اين شكست‌ها بيشتر به خاطر بدشانسي تيم ما بوده و نمي‌توان گفت فني بوده است. سرمربي ما سرمربي خوب و بزرگي است و از لحاظ فني بسيار حرفه‌اي است. فكر مي‌كنم در اين سه بازي بيشتر بدشانسي آورده‌ايم. اميدواريم در بازي با راه‌آهن دوباره روند رو به جلو خود را شروع كنيم.

 

وي با تاييد خبر اخراج هدايت شهرياري از تيم نفت بيان‌كرد: در بين دو نيمه ديدار با تراكتورسازي تبريز سرمربي نسبت به عملكرد وي انتقاد كرد چون گل‌هايي كه خورديم از ناحيه وي بود. عكس‌العمل شهرياري به اين انتقاد، توهين به سرمربي بود كه در نتيجه وي با كسر 30 درصد از قراردادش از تيم اخراج شد. رمضاني نيز به تعويض خود در اين بازي اعتراض داشت كه با جريمه سه ميليون توماني مواجه شد. البته وي بازيكن خوب و خوش اخلاقي است و پس از آن به خاطر اين رفتار خوب عذرخواهي كرد.

:
:
:
آخرین اخبار