تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۵۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
انتخابات کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن ایمن می‌سازد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن ایمن می‌سازد گفت: همه باید تلاش کنیم تا مردم حضوری حداکثری و موفق داشته باشند
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن ایمن می‌سازد گفت: همه باید تلاش کنیم تا مردم حضوری حداکثری و موفق داشته باشند.

سید راضی نوری در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری شوش برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حضور حداکثرث در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه را تأمین کننده امنیت عنوان کرد و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مردم حضوری حداکثری و موفق داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مشتی گره کرده بر دهن یاوه‌گویان است افزود: این حضور در صحنه مثل همیشه قطعا پیام‌های مهمی برای دشمنان به همراه خواهد داشت و کشور را نیز در مقابل توطئه‌های دشمن ایمن می‌سازد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وظیفه و رسالت دولت برای برگزاری انتخابات سالم با امانت‌داری و سلامت وظایف عملیاتی شود.

نوری به تکریم ارباب رجوع بعنوان یک اصل اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: مدیران و کارکنان ادارات باید به تکریم و احترام ارباب رجوع پایبند باشند.

وی با بیان اینکه شاید اگر آسیب‌شناسی صورت بگیرد در بسیاری از ادارات ضعف همکاری با ارباب رجوع وجود داشته باشد ادامه داد: تمام دستگاه‌‌های اجرائی نسبت به تکریم، پاسخگویی به مطالبات و رضایت‌مندی مردم باید متعهد باشند در غیر این صورت من بعنوان نماینده این مردم به هیچ عنوان از حق آنها کوتاه نخواهم آمد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملاقات‌های عمومی در مساجد با مردم می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در اعتمادسازی بیشتر و تسریع در رفع مشکلات داشته باشد.

نوری در پایان اظهار کرد: با برخورد مناسب، تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رفاه حال شهروندان می‌توان از حقوق شهروندان صیانت کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سید راضی نوری
:
:
:
آخرین اخبار