تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان:
رتبه خوزستان در تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان 6.8 است
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان با بیان اینکه به لحاظ شرکت های دانش بنیان خوزستان وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: رتبه خوزستان در تاسیس شرکت های دانش بنیان 6 و هشت دهم است
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان با بیان اینکه به لحاظ شرکت های دانش بنیان خوزستان وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: رتبه خوزستان در تاسیس شرکت های دانش بنیان 6 و هشت دهم است.

بابک مختاری صبح امروز، در آئین افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری خوزستان اظهار کرد: ساختمان علم و فناوری 18 با مساحت یک‌هزار متر مربع  و مرکز تحقیقات کشاورزی خوزستان با مساحت 800متر مربع به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های پارک علم و فناوری محدود است افزود: مرکز رشد واقع در منطقه صفی آباد دزفول که مجوز آن اخیرا صادر شده امروز نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری به طور مستقیم مولد اشتغال نیستند اما در حوزه اشتغال می‌توان نقش آفرینی بزرگی را ایفا کنند.

مختاری با بیان اینکه اکنون بحث  تولید و اشتغال بحث اصلی و اساسی در کشور است گفت: پارک‌های علم فن و آوریبه لحاظ علمی و فنی می‌تواند کمک زیادی به مقوله تولید و اشتغال در کشور کنند.

وی توضیح داد: بودجه پارک‌های علم و فناوری شاید به انداز بودجه یک دانشگاه هم نباشد اما به لحاظ گفتمان سازی کسب کار می تواند شیوه‌های جدیدی را ارائه دهد.

مختاری  با تاکید بر اینکه پارک‌ها در دوران چهارم انقلاب صنعتی می‌توانند در بخش اقتصاد مثمر و ثمر باشند یاد آور شد: توسعه و فن آور ی می‌تواند در حفظ اشتغال موجود نقش داشته باشد.

وی تشریح کرد: ساختمانی که امروز افتتاح می‌شود 17 سال قدمت دارد که با مبلغ 45میلیارد ریال از دانشگاه چمران خریداری و به صورت کامل و با هزینه 900میلیون تومان بازسازی شده است.

مختاری ادامه داد: با کمک وزارت علوم  هم توانستیم اقساط خرید ساختمان پارک علم و فناوری خوزستان را به دانشگاه پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید به لحاظ فضا و اهمیت با پارک‌های قدیمی قابل قیاس نیست گفت: به واسطه همکاری دستگاه‌های اجرایی کارهای خوبی در پارک علم و فناوری خوزستان در حال انجام است.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان با بیان اینکه به لحاظ شرکت‌های دانش بنیان خوزستان وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: رتبه خوزستان در تاسیس شرکت‌های دانش بنیان 6 و هشت دهم است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار