تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۴۶۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:
۵۵۹ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های آب خوزستان تخصیص شد
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به راه‌اندازی تصفیه خان فاضلاب برای ۱۷ شهرستان خوزستان، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۹۹ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های آب در خوزستان دیده شده است.

محمدرضا شمسایی در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار داشت: با تصویب مصوبه هیأت وزیران در نخستین جلسه امسال در بخش آب و فاضلاب مشکل تمام شهرهای خوزستان را حل می‌کند و اجرای آن برای سال 1425 است.

وی با اشاره به این‌که براساس مصوبه هیأت وزیران وزارت نیرو مکلف شده که اعتبار 9 هزار و 541 میلیارد تومان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان هزینه کند، ادامه داد: سالانه 150 میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی از محل منابع وزارت نیرو را تأمین کند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مدت زمان اجرای طرح را سه سال برشمرد و با اشاره به لزوم تأمین سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای هرسال، گفت: این اعتبار بسیار بالا و سبب ایجاد اشتغال‌زایی بسیار در خوزستان می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بخشی از طرح غدیر به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شده است، بیان کرد: برای اجرای مصوبه هیئت وزیران در حوزه فاضلاب خوزستان به 5 بخش تقسیم شده است و این طرح تمامی شهرهای استان و بیش از 4 هزار روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شمسایی با اشاره به راه‌اندازی تصفیه خان فاضلاب برای 17 شهرستان خوزستان و تکمیل شبکه فاضلاب شهرها به میزان 70 درصد، اظهار داشت: در حال حاضر 599 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های آب در خوزستان دیده شده است.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پایان عنوان کرد: 67 شهرستان خوزستان و 4 هزار و 170 روستای استان از طرح آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار