تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشییع پیکر شهید سوداگر در دزفول آغاز شد

با ورود پیکر شهید سوداگر به خیل مردم حاضر در بقعه سبزقبا در شهرستان دزفول مراسم تشییع پیکر این شهید آغاز شد.

به گزارش فارس، پیکر شهید سوداگر در حال حاضر روی دست مردم همیشه در صحنه دزفول در کنار بقعه سبزقبا در حال تشییع است.

مردم این شهرستان با فریادهای «الله‌اکبر»، «لااله‌الاالله» پیکر این شهید بزرگ را تشییع می‌کنند.

در این مراسم حضور نیروهای نظامی هم‌چون تیپ دوم لشکر 92 زرهی ارتش، پادگان باکری، نیروهای انتظامی و نظامی، پایگاه چهارم شکاری دزفول و مسئولان شهرستان‌های اندیمشک، شوش، دزفول در این مراسم به چشم‌ می‌خورد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد سوداگر از جانبازان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس عصر روز 21 بهمن‌ماه در سن 50 سالگی و بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

وی در دوران جنگ تحمیلی مسئول اطلاعات و عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بود و پیش از فوت، مسئولیت پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس را برعهده داشت.

سردار احمد سوداگر در عرصه مطالعات و تاریخ‌نگاری هشت سال دفاع مقدس فعالیت متمادی داشت و از وی تألیفات ارزشمندی به یادگار مانده است.

سردار سوداگر از پیشکسوتان دفاع مقدس به شمار رفته و از ابتدای جنگ تحمیلی در صحنه مبارزه علیه باطل حضور داشت و طی این مدت چندین بار مجروح و قلب وی نیز مورد جراحی قرار گرفته بود.


استقبال از پیکر شهید سوداگر/خیابان‌های منتهی به سبزقبا دزفول مملو از جمعیت است

به منظور استقبال از پیکر پاک شهید سوداگر خیابان‌های منتهی به بقعه سبزقبا دزفول مملو از جمعیت است و همه چشمانی اشکبار دارند.

خبرگزاری فارس: استقبال از پیکر شهید سوداگر/خیابان‌های منتهی به سبزقبا دزفول مملو از جمعیت است

به گزارش فارس از دزفول، براساس اعلام قبلی قرار بوده است که پیکر پاک شهید سوداگر پیش از ورود به مقام سبزقبا از درب منزل پدری به سمت این بقعه حرکت داده شود که خیابان‌های منتهی به این بقعه و منزل پدری این شهید مملو از مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور این شهرستان شده است.

  حضور همه اقشار در این مراسم در شهرستان دزفول بسیار چشم‌گیر است و به این دلیل نمی‌توان بین مسئولان و مردم تمایزی قائل شد.


برچسب ها: احمد سوداگر
:
:
:
آخرین اخبار