تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۶۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:
مردم رامشیر هم می توانند تسهیلات مسکن دریافت کنند
تمامی شهروندان رامشیری می توانند تسهیلات مسکن را بر اساس قوانین هر بانک دریافت کنند و وقف هیچ مانعی برای آنها ندارد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: تمامی شهروندان رامشیری می توانند تسهیلات مسکن را بر اساس قوانین هر بانک دریافت کنند و وقف هیچ مانعی برای آنها ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید طباطبایی اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد نا آگاه شایعاتی را منتشر می کنند که مردم رامشیر به خاطر موقوفه نظام مافی اجازه دریافت تسهیلات برای بازسازی و یا نوسازی خانه های خود را ندارند.

وی افزود: با مدیریت استانی بانک های عامل خوزستان مذاکراتی داشته و آنها اعلام کردند مردم رامشیر نیز مانند سایر مردم استان امکان دریافت تسهیلات بانکی برای ساخت و یا نوسازی خانه های خود بر اساس قوانین بانک مرکزی را دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: افرادی که خانه های آنها موقوفه است هیچ محدودیتی از سوی اوقاف برای دریافت تسهیلات بانکی ندارند و می توانند با رعایت قوانین هر بانک برای این کار اقدام کنند.

طباطبایی در پایان بیان کرد: ۶ دنگ عرصه شهر خدابنده و ۶۴ درصد شهر ملایر در استان همدان موقوفه هستند و مردم بدون هیچ مشکلی طی سالیان متمادی در حال زندگی هستند. مردم این شهرها در عین پرداخت حق موقوفه، نسبت به خرید و فروش زمین و خانه هم اقدام می کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار