تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصرف‌های عدوانی در سطح شهر شوشتر تخریب شد

شهردار شوشتر از تخریب تصرف‌های عدوانی موجود در سطح شهر شوشتر با همکاری نهادهای امنیتی و قضایی شوشتر خبر داد.

به گزارش فارس، آرش دُر شامگاه امروز در مراسم تخریب تصرف‌های عدوانی در سطح شهر شوشتر اظهار داشت: تصرف‌های عدوانی به نوعی دست‌اندازی به اموال عمومی و تصرف بیت‌المال برای استفاده شخصی محسوب می‌شود و به این دلیل باید با این امر به شدت برخورد کرد.

وی افزود: تصرف‌های عدوانی موجود در سطح شهر بارها با تذکر و اخطار درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز به آن‌ها هشدار داده شده است ولی این باره با همکاری بسیار خوب دادگستری شهرستان شوشتر به ویژه دادستان شهرستان با صدور دستوری قاطع درباره این تخریب‌ها اقدام شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید با این نوع تصرف‌ها به شدت برخورد کرد، افزود: در شرایط کنونی باید اجرائیات شهرداری شوشتر برای مقابله با این مشکلات بسیج شود و در این باره باید به صورت لحظه‌ای گزارش گیری شود و به محل‌های مشکوک سرکشی شود.

شهردار شوشتر با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی شهرستان شوشتر در این باره همکاری بسیار خوبی کرد، افزود: نیروی انتظامی شهرستان شوشتر با حضوری پررنگ در محل از ایجاد هرگونه مشکل در این باره خودداری کرد.

گفتنی است در سطح شهرستان شوشتر به ویژه در منطقه بالیگا، بین‌الحرمین و دره نو تصرف‌های عدوانی بسیار زیادی انجام شده است که باید با این نوع تصرف‌ها برخورد کرد.


برای تخریب تصرف‌های عدوانی شوشتر
حمایت دستگاه‌های قضایی و امنیتی قابل تقدیر است

رئیس شورای شهر شوشتر گفت: برای تخریب تصرف‌های عدوانی موجود در سطح شهر شوشتر حمایت دستگاه‌های قضایی و امنیتی از شهرداری قابل تقدیر است.

نظر حسین‌زاده اظهار داشت: حمایت نیروهای امنیتی و قضایی از شهرداری شوشتر برای تخریب تصرف‌های عدوانی باعث شد تا این اقدام بدون هیچ درگیری و با کمترین مشکل انجام شود.

وی افزود: حمایت دادستان شوشتر با صدور احکام تخریب و حمایت جدی نیروهای انتظامی برای اجرای اینم احکام در سطح شهرستان شوشتر بی‌سابقه است و به این دلیل باید از اقدامات انجام شده توسط این دو نهاد تاثیرگذار تقدیر و تشکر کرد.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه شهرستان شوشتر تصرف‌های عدوانی بسیار زیادی دارد، تاکید کرد: باید برای اجرای احکام تخریب صادر شده از طرف کمیسیون ماده 100 شهرداری شوشتر تلاش بسیاری کرد زیرا اجرای این احکام به نوعی بازدارنده است و این مهم باید اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در این باره نیازمند حمایت جدی است، افزود: شهرداری و به ویژه اجرائیات شهرداری نیازمند حمایت جدی است و به این دلیل باید کوشید تا در این باره این نهاد تاثیرگذار از حمایت‌های جدی برخوردار شود و در این باره شورای شهر از هیچ کمکی خودداری نمی‌کند.

رئیس شورای شهر شوشتر خاطرنشان کرد: باید کوشید با سرکشی‌های لحظه‌ای از شمار ساخت‌و سازهای غیرمجاز در سطح شهر شوشتر کاسته شود و در این باره تنها باید اجرائیات شهرداری تقویت شود.


:
:
:
آخرین اخبار