تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۶۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس باشگاه گردشگری خوزستان:
نگاه گردشگران را به خوزستان تغییر دهیم
رییس باشگاه گردشگری خوزستان گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های گردشگری در خوزستان برگزار می‌شود اما به دلیل نادیده گرفته شدن و مخاطب نداشتن رو به رکود هستند
رییس باشگاه گردشگری خوزستان گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های گردشگری در خوزستان برگزار می‌شود اما به دلیل نادیده گرفته شدن و مخاطب نداشتن رو به رکود هستند.

سوسن جهرمی اظهار کرد: کسانی که در خارج از خوزستان زندگی می‌کنند تحمل گرما را ندارند و به همین دلیل در فصل گرما به این استان مسافرت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که ما مکان‌هایی مثل علی کله یا آبشار شوی دزفول و یا حتی مناطق خوش آب وهوایی در ایذه و مکان‌های خیلی بهتری داریم که در گرم‌ترین فصل سال هم می‌شود به آن مکان‌ها سفر کرد.

او تاکید کرد:‌ رسانه‌ها و مطبوعات باید در زمینه گردشگری خوزستان بیشتر تلاش کنند تا بلکه کمکی به تورهای خوزستان شود؛ همچنین لازم است تا مسؤولان تورهای ایرانی برگزار کنند.

رییس باشگاه گردشگری خوزستان خاطرنشان کرد: در سطح شهر تبلیغات و تورهایی می‌بینیم که مربوط به خارج از کشور هستند. می‌توان همین تبلیغات را با ایده‌های بهتر برای گردشگری استان خوزستان انجام و با این کار نگاه و دید مردم را به گردشگری خوزستان تغییر داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار