تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور 5 هزار کودک و نوجوان خوزستانی
تریلی نمایش سیار کانون پرورش فکری مورد استقبال قرار گرفت
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» را در روزهای 19 تا 23 بهمن هم‌زمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خوزستان اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، بیش از 5 هزار کودک و نوجوان خوزستانی در شهرهای بهبهان، آغاجاری، امیدیه، بندر امام، آبادان، خرمشهر و دزفول به تماشای نمایش تریلی سیار کانون نشستند.

گروه هنرمندان تریلی سیار کانون به سرپرستی حافظ حسین نژاد و کارگردانی مجتبی خمسه و بازیگری سحر پور فرج، علی پویا قاسمی، علیرضا کیوانی، امیر حسین پسندیده و سید احمد موسوی در هفت شهر استان نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» داستانی برگرفته از کتاب کلیله و دمنه را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

تریلی سیار کانون صبح روز چهارشنبه 19 بهمن ماه طی دو اجرا نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» را برای کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان برگزار کردند، همچنین بعد از ظهر چهارشنبه نیز کودکان و نوجوانان شهر آغاجاری شاهد اجرای این نمایش در شهر خود بودند.

تریلی سیار کانون که قدیمی‌ترین تریلی سیار نمایش در ایران است صبح روز پنجشنبه 20 بهمن ماه نیز برای کودکان و نوجوانان شهرستان امیدیه به اجرای نمایش پرداخت و بعد از ظهر همین روز نیز در شهر بندر امام نمایش خرمشیر را برای بچه‌ها اجرا کرد.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیز صبح و عصر روز جمعه 21 بهمن ماه کودکان و نوجوانان آبادان میزبان تریلی سیار کانون بودند و به تماشای نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» نشستند.

بر اساس این گزارش تریلی سیار کانون سرانجام روزهای 22 و 23 بهمن نیز با 3 اجرا در شهرستان دزفول به کار نمایشی خود در استان خوزستان پایان داد.

 نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» در پنج روز حضور خود در استان خوزستان 10 اجرا داشت که از لحاظ تعداد تماشاچی در یک اجرا، شهرهای بندر امام با  یکهزار و 200 نفر، آغاجاری با یکهزار نفر و دزفول با 900 نفر بیشترین استقبال را از این نمایش داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار