تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسجدسلیمان بیشترین رای را به آقای روحانی داد
 همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا مردم شهید پرور مسجدسلیمان با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای به یاد ماندنی خلق کردند و رای خود را به صندق ها انداختند تا بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

علی پوریان رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در مسجدسلیمان  و رییس حزب اتحاد ملت ایران در مسجدسلیمان با اشاره به مشارکت ۶۵ درصدی مردم این استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مسجدسلیمان با ۴۵۱۵۹ رای بیشترین و هویزه با ۵۷۵۶ رای کم ترین رای را به آقای روحانی داده اند….

حال با توجه میزان مشارکت و درصد بالای رای مردم مسجدسلیمان به جناب دکتر روحانی انتظار مردم از ایشان نگاه ویژه به این شهرستان محروم است. کاهش نرخ بیکاری و تسهیل مشکلات شرکت های آلومینیوم و پتروشیمی، راه اندازی سریع فرودگاه مسجدسلیمان و حل مشکلات این فرودگاه علیرغم وعده های مکرر، حل مشکلات مناطق آلوده به نفت و گاز و تسریع در حل مشکلات مردم این مناطق، راه اندازی بیمارستان  قدیم ۲۲ بهمن، حل مشکلات جاده میانبر و… بخشی از انتظارات مردم این شهرستان محروم از رییس جمهور منتخب است که امیدواریم این وعده ها هر چه سریع تر عملی شوند….

 آمار دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خوزستان به تفکیک شهرستان ها به این شرح است:

 

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:

:
:
:
آخرین اخبار