تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۴۷۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید مدیران وزارت نفت از توانمندی های شرکت فولاد اکسین خوزستان
خرید محصولات API از فولاد اکسین خوزستان به جای محصولات خارجی در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال خواهد بود.
بازدید مدیران وزارت نفت از توانمندی های شرکت فولاد اکسین خوزستان
 مدیرعامل فولاد اکسین در حاشیه بازدید مهندسان شرکت مهندسی توسعه نفت و شرکت ملی و مهندسی ساختمان نفت ایران از شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت : خرید محصولات API از فولاد اکسین خوزستان به جای محصولات خارجی در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال خواهد بود.

 پیرو دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین با مهندس زنگنه وزیر نفت و مهندس بی طرف معاون وزیر که در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه نفت ، گاز و پتروشیمی تهران برگزار شد ، با دستور وزیر نفت مقرر شد مناقصه خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک با حضور شرکت فولاد اکسین برگزار شود و این شرکت در تامین ورق مورد نیاز خطوط لوله همکاری داشته باشد.


 به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان بر این اساس صبح امروز مهندسان شرکت مهندسی توسعه وزارت نفت و شرکت ملی و مهندسی ساختمان وزارت نفت از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت فولاد اکسین خوزستان باردید کردند.

 پس از این بازدید در سالن جلسات حوزه مدیرعامل جهت تعامل و دریافت اطلاعات با مدیران بازرگانی شرکت جلسه ای تشکیل دادند و استانداردهای مورد نظر پروژه های نفتی بررسی گردید.
 

در این جلسه مهندس محمود پور مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر حضور مهندسان توسعه وزارت نفت همزمان با این مناسبت را به میمنت دانست.

 مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد این کارخانه طوری طراحی شده که 52 درصد محصولات آن برای ورقهای API   و   40 درصد محصولات با گرید های مختلف برای مصارف خاص مثل مخازن و صنعت دریایی تولید کند و 8 درصد برای مصارف ساختمانی که در این مدت بیشتر محصولات ساختمانی تولید کرده ایم که علتش نو پا بودن شرکت و شرایط بازار بوده است.

 مدیرعامل شرکت در خصوص فروش ورق های فولاد اکسین گفت : در تولید های شیرین محصولات ما به خوبی استفاده شده و در تولیدهای ترش قراردادی با مناطق نفت خیز جنوب بود که قرار است 40 هزارتن به مناطق نفت خیز ورق بفروشیم، 4هزار تن تا بحال تحویل داده شده است.تمام مراحل کنترل کیفی محصولات انجام شده تا محصولاتی با کیفتی مناسب ارائه شود.

مهندس محمودپور در پایان گفت : ما امیدواریم در بازدید شما بزرگواران شرایطی مهیا شود این شرکت در لیست پروژه های وزارت نفت قرار بگیرد چرا که تهیه ورق های API از این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی هم به حمایت از تولید داخل و هم به حمایت از اشتغال کمک خواهد کرد علاوه بر آن سهامداران این کارخانه بازنشستگان هستند که این قشر از جامعه نیاز به حمایت دارند.

در ادامه جلسه مهندس آسیابان مدیرحوزه تولید و مهندس قاسمی مدیر حوزه بازرگانی اطلاعات و توضیحاتی در خصوص محصولات تولیدی این کارخانه  ارائه دادند.
:
:
:
آخرین اخبار