تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۴۷۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
خوزستان همچنان از محرومیت‌ها در رنج است
پس از گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، خوزستان همچنان از محرومیت‌ها در رنج است و به حداقل انتظارات مردمش نرسیده است
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، خوزستان همچنان از محرومیت‌ها در رنج است و به حداقل انتظارات مردمش نرسیده است.

سیدراضی نوری اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در 29 اردیبهشت ماه با حضور حماسی و یکپارچه در پای صندوق‌های رای،  دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند.

وی گفت: ضمن تبریک به روحانی رئیس جمهور منتخب کشور، انتظار داریم، دولت تدبیر و امید فکری برای رفع مشکلات استان خوزستان کند چرا که این خواسته رهبر انقلاب، نظام و مردم است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان خوزستان دارای ویژگی‌ها وظرفیت‌های خاصی از قبیل منابع نفت و گاز‌، کشاورزی، صنعت توریسم وگردشگری، رودخانه‌های پرآب کارون، کرخه‌، دز‌، دسترسی به آب‌های آزاد وبین المللی، همجواری خوزستان با بازارهای مصرف جهانی است که این ظرفیت‌ها در کمتر استانی از کشور مشاهده می‌شود.

نوری گفت: با این همه ظرفیت که جایگاهی استراتژیک و ملی به استان داده است هرچند دولت‌ها در توسعه و رفع محرومیت‌های استان تلاش کردند اما پس از گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، خوزستان همچنان از محرومیت‌ها در رنج است و به حداقل انتظارات مردمش نرسیده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر برنامه مدون و سرمایه‌گذاری کافی برای رفع مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم صورت گیرد نه تنها مشکل اشتغال‌زایی را حل می‌کند بلکه با افزایش فعالیت چرخه تولید به نفع کشور نیز می‌شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین نیاز مردم از رئیس جمهور آینده رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان است که برای تحقق آن باید برنامه‌ریزی مدون وکارشناسی شده انجام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از عدم پرداخت مطالبات گندم‌کاران انتقاد کرد و افزود: هرچه سریعتر باید مطالبات گندم کاران پرداخت شود. به تأخیر افتادن مطالبات گندم کاران باعث نارضایتی کشاورزان زحمتکش گردیده است.

وی بیان کرد: لذا با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری و در راستای عمل به معنویات معظم له و حمایت از تولید داخل در بخش کشاورزی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان، لذا باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مطالبات کشاورزان به هر طریق ممکن اقدام شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار