تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۴۷۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به بهانه ۵ خرداد سالروز فوران نفت وثروت به ایران وفوران فقر و درد به مسجدسلیمان


۱۰۹ سال پیش اکتشاف نفت این شهر را به اولین شهر نفتی ایران وخاورمیانه بدل کرد تا این مهم فصل جدید ودرخشانی در تاریخ ایران وپیشرفت وآبادانی آن باشد پس از این اکتشاف مسجدسلیمان به کلکسیونی از اولین ها بدل گشت  تا به اینجا رسیدیم ک بالاترین آمار فقر وبیکاری را هم ازآن خود کردیم  وامروز پنج خرداد روز مسجدسلیمان است به راستی باید شاد بود که باعث رونق وآبادانی ایران گشته ایم  یا بر درد ومحرومیت هایی ک از برکت نفت نصیبمان شد گریه کنیم.
 این نفت سیاه با ما چه ها که نکرد. آه وناله های  مردم ومحرومیت وبی کسی فرزندان این شهر دل آدم را به درد می آورد ، آه مسجدسلیمان اگر بدانم ‌این رگ نفت کجای تن زخمی ات ریشه دوانده برای همیشه کاری خواهم کرد تا دیگر درد نکشی .
بدون شک این شهر به غیر از نفت پتانسیل ها وجاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی  بیشماری برای رونق و پیشرفت دارد که همت فرزندانش را می طلبد تا به اوج شکوفایی برسد.

امید است به زودی شاهد  شکوفایی ورونق وآبادانی این ثروتمندترین شهر فقیر کشور باشیم وبا تسریع در روند ساخت  شرکت های آلومینیوم وپتروشیمی وراه اندازی فرودگاه وراه آهن وحل مشکل جاده میانبر مسجدسلیمان _اهواز دل مردم همیشه قانع این شهر را شاد کنیم/لاله خدری
:
:
:
آخرین اخبار