تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۷۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
استعدادهای بسکتبالی خوزستان شناسایی می‌شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از شناسایی استعدادهای بسکتبالی استان خوزستان با کمک باشگاه و ادارات آموزش و پرورش خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از شناسایی استعدادهای بسکتبالی استان خوزستان با کمک باشگاه و ادارات آموزش و پرورش خبر داد.

افشین حیدری امروز در خصوص نتایج دو نماینده بسکتبال استان خوزستان در لیگ برترباشگاه‌های کشور، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از تمام کسانی که این فضا را ایجاد کردند تا دو تیم پر قدرت بسکتبال استان خوزستان در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مقام ارزشمند تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان را به مردم خوزستان و شهرهای آبادان و ماهشهر تبریک عرض می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با تکرار فینال تمام خوزستانی، بار دیگر اثبات شد که این استان در رشته بسکتبال مملو از استعداد است و همه ما در تلاش هستیم که این استعدادهای اسان را شناسایی و پرورش دهیم.

حیدری عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز قطعا در این خصوص برنامه‌هایی را در دست تدوین دارد تا با استفاده از ظرفیت اسطوره‌هایی همچون حامد حدادی در رشته بسکتبال همچنین با مدد خواهی از پیشکسوتان این رشته، امیدواریم بتوانیم در استان خوزستان شاهد اتفاقات خوبی در رشته بسکتبال باشیم.

وی افزود: در همین رابطه از ادارات آموزش و پرورش و باشگاه‌ها کمک لازم را خواهیم گرفت تا  بتوانیم استعدادهای استان را جذب و در راستای شکوفایی انها گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان  رد پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با رشد این استعدادهای بتوانیم در سال‌های آینده بسکتبالیست‌های بزرگی به جامعه بسکتبال کشور از این استان معرفی کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار