تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۷۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شعب بیمه ایران در خوزستان:
21 مورد ارزیابی خسارت در پاساژ رضوان انجام شده است
مدیر شعب بیمه ایران در خوزستان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز گفت: در این پاساژ 73 مغازه وجود داشت که از این تعداد، 35 مغازه دارای بیمه‌نامه شرکت بیمه ایران و 12 مغازه دارای بیمه‌نامه سایر شرکت‌ها بودند؛ حدود 25 تا 26 مغازه این پاساژ نیز که در جریان این حادثه خسارت دیدند، فاقد پوشش بیمه‌‌ای هستند.

 کیومرث فتح‌الله‌پور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز(6 خردادماه) به منظور بررسی و اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص وقایع اخیر و آتش‌سوزی در برخی نقاط خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از حادثه ‌آتش‌سوزی پاساژ رضوان، در ساعات اولیه در محل حادثه حضور پیدا کردیم و 24 ساعت پس از وقوع این حادثه ارزیابی میزان خسارت این حادثه توسط کارشناسان ما انجام شد.

وی تصریح کرد: ‌در مدت زمان 48 ساعت پس از وقوع آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز کارشناسان بیمه، 21 مورد ارزیابی خسارت را انجام دادند. خسارت این موارد آماده پرداخت بود که 11 مورد در این مدت با ارایه مدارک و اسناد خود خسارات خود را دریافت کردند و خسارت 10 مورد دیگر نیز آماده پرداخت است و تنها باید اسناد و مدارک خود را ارایه کنند. پرونده 14 مورد نیز برای تسریع پرداخت خسارت به تهران ارجاع شده است.

مدیر شعب بیمه ایران در خوزستان ادامه داد:‌ در این پاساژ 73 مغازه وجود داشت که از این تعداد، 35 مغازه دارای بیمه‌نامه شرکت بیمه ایران و 12 مغازه دارای بیمه‌نامه سایر شرکت‌ها بودند. حدود 25 تا 26 مغازه این پاساژ نیز که در جریان این خسارت دیدند، فاقد پوشش بیمه‌‌ای هستند.

فتح‌الله‌پور بیان کرد: قبلا پیشنهاد داده بودیم که برای کل جامعه شهری خوزستان اصناف، صنایع، مراکز تجاری و منازل در قالب یک طرح ملی بیمه نامه اخذ شود.

همچنین در این جلسه شمخانی، مدیرعامل پخش پالایش فراورده‌های نفتی خوزستان، با بیان این‌که این شرکت تنها وظیفه تامین سوخت را دارد، اظهار کرد:‌این شرکت وظیفه امدادرسانی در بحث واژگونی نفتکش‌ها را ندارد.

وی ادامه داد: ‌در خوزستان روزانه بیش از 100 هزار نفتکش، ‌گازکش و ماشین‌ حمل‌کننده میعانات گازی تردد می‌کنند. در گذشته در قالب یک طرح پیشنهاد دادیم که یک شرکت امداد برای بحث واژگونی‌ نفت‌کش‌ها در خوزستان راه‌اندازی شود. این طرح کاملا آماده است، البته اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها در زمینه واژگونی نفت‌کش‌ها مسئولیت‌ دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار