تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۴۷۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر باغملک خبر داد:
جوان باغملکی مارگزیده از مرگ حتمی نجات یافت
جوان باغملکی که در کوه های صعب العبور این شهرستان دچار مارگزیدگی شده بود با تلاش امدادگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت
رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: جوان باغملکی که در کوه های صعب العبور این شهرستان دچار مارگزیدگی شده بود با تلاش امدادگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

محسن شیخی علیزاده اظهار کرد: در پی تماس اهالی و بومیان ساکن منطقه با پایگاه امداد امام حسن عسکری (ع) هلال احمر باغملک مبنی مارگزیدگی یک فرد جوان در کوه های صعب العبور منطقه سرقوچ، یک تیم مجهز از امدادگران و نجاتگران این جمعیت به همراه تجهیزات لازم به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل صعب العبور بودن منطقه و وجود پستی و بلندی ها و عوارض طبیعی آمبولانس اورژانس توان رفتن به این منطقه کوهستانی را نداشت، افزود: پس اعلام حادثه و اعزام تیم امدادی هلال احمر به منطقه و بعد از پیمودن پنج ساعت راه با آمبولانس در جاده کوهستانی به مصدومی که دچار مارگزیدگی شده بود، رسیدند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک تصریح کرد: امدادگران هلال احمر به محض رسیدن به منطقه محل وقوع حادثه و دسترسی به فرد مارگزیده، اقدام به انجام عملیات احیا و پیشگیری از انتشار سم به سایر نقاط بدن فرد مذکور کردند.

شیخی علیزاده یادآور شد: خانواده مصدوم او را با استفاده از حیوانات اهلی و به مدت ۶ ساعت به محل استقرار آمبولانس رسانده بودند.

وی ادامه داد: سرانجام نجاتگران هلال احمر به همراه تکنسین اورژانس این مصدوم را بعد از درمان های اولیه در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد به درمانگاه صیدون تحویل و به وسیله آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان باغملک منتقل کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار