تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۴۷۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورشخبر داد
ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان رایگان است/ پوشش هزینه‌ بیماری‌های صعب‌العلاج
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی با بیمه تکمیلی به فرهنگیان رایگان است، گفت: ۱۳ مرکز دندانپزشکی مستقل را در کشور راه‌اندازی کردیم که مراکز زنجان، تهران و اصفهان به‌تازگی افتتاح شده‌اند.

عباس باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  در خصوص رایگان بودن خدمات درمانی ارائه شده به فرهنگیان، اظهار داشت: خدمات ارائه شده درمانی به فرهنگیان رایگان است، اما ممکن است خدمتی باشد که جزء بیمه تکمیلی نباشد؛ معمولا موضوعاتی مانند ویزیت، آزمایشات و رادیولوژی و موارد روتین که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، رایگان خواهد بود.

باقری در پاسخ به این پرسش که «موضوع دندانپزشکی، عینک و بیماری‌های صعب‌العلاج مورد توجه فرهنگیان است، آیا در این حوزه‌ها افزایش سطح خدمات دارید؟»، خاطرنشان کرد: در خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج، بیمه‌ پایه خدمات خوبی ارائه می‌کند و در بیمه تکمیلی فرهنگیان هم این موضوع را تقریباً بدون سقف در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: ممکن است فردی به بیمارستان خصوصی مراجعه کند و خدمات خاصی لازم داشته باشد که از توان آموزش و پرورش خارج است، اما هزینه‌های جاری و معمولی آنها کامل پوشش داده می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موضوع هزینه‌های دندانپزشکی فرهنگیان، گفت: با این پول‌هایی که داریم امکان ندارد؛ در گذشته هم مدت زمان کمی خدمات دندانپزشکی با رقم خیلی پایین وجود داشت که در نهایت حذف شد.

باقری افزود: در موضوع دندان به سمت گسترش و تجهیز مراکز درمانی ویژه دندانپزشکی رفتیم تا با تخفیف‌هایی که در نظر گرفتیم بتوانیم خدمات ارائه دهیم.

وی ادامه داد: دندانپزشکی هزینه‌بَر است و اگر نه در قیاس با بیماری‌های صعب العلاج قابل مقایسه نیست، زیرا عمل‌های جراحی مختلف را مهم تلقی می‌کنیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان، عنوان کرد: به همین منظور 13 مرکز دندانپزشکی مستقل را در کشور راه‌اندازی کردیم که مراکز زنجان، تهران و اصفهان به تازگی افتتاح شده‌اند و فعالیت را روی این موضوع متمرکز کردیم.

وی در خصوص تعهدات بیمه تکمیلی در قبال عینک، گفت: متاسفانه طوری شده بود که تمام شرکت‌های بیمه‌ای از عینک گلایه داشتند، زیرا هر کسی هم که احتیاج نداشت عینک می‌گرفت اما آموزش و پرورش به عنوان یک موضوع آن را دنبال می‌کند و نظرمان این است که کمی هدفمند و با کیفیت‌تر شود.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم عبودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
سلام علیکم: من فرهنگی هستم و از بیمه تکمیلی رضایتی ندارم. بایستی فاکتور جمع کرد که حتماً در این مسیر اکثر هزینه ها به دست بیمار نمی رسند. خود من تا به حال حدود 100هزارتومان را نگرفته ام.
:
:
:
آخرین اخبار