تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۷۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گله مندی از دریافت مالیات از واحدهای نانوایی در دزفول
با وجود معافیت واحدهای نانوایی از پرداخت مالیات ، اداره امور مالیاتی این شهرستان از این واحدها مالیات مطالبه می کند
رئیس اتحادیه نانوایان دزفول گفت: با وجود معافیت واحدهای نانوایی از پرداخت مالیات ، اداره امور مالیاتی این شهرستان از این واحدها مالیات مطالبه می کند.

رحمان غلام چربی روز یکشنبه در نشست کار گروه آرد و نان دزفول افزود:طبق مصوبه دولت واحدهای نانوایی از پرداخت مالیات معاف هستند ولی در ماههای اخیر اداره امور مالیاتی دزفول بابت سالهای 91 تا 93 برای واحدهای نانوایی رقم مالیاتی بالایی بابت خرید آرد آزاد تعیین کرده است.

وی با بیان اینکه این امر موجب اعتراض نانوایی ها در شهرستان دزفول شده خواستار پیگیری این اقدام از سوی فرماندار دزفول شد.

حبیب اله آصفی فرماندار دزفول نیز خواستار بررسی این موضوع از طریق اداره امور مالیاتی شهرستان دزفول شد.

علی عبدالهی شاه آبادی معاون بخشدار سردشت دزفول نیز گفت:برخی از روستاهای بخش سردشت دزفول طبق اعلام تعاون روستایی خالی از سکنه اعلام شده اند و از سهمیه آرد محروم اند در حالی که دارای شورا می باشند و باید به آنها سهمیه آرد داده شود.

مقرر شد این موضوع از طریق استانداری خوزستان بررسی و نتایج اعلام شود.
170 واحد نانوایی در دزفول فعالیت دارند.

*اختصاص سهمیه آرد به بانوان سرپرست خانوار در دزفول

کریم ناصری مدیر دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت:روزانه با مراجعه بانوانی روبرو هستیم که سرپرست خانوار هستند و به علت ناتوانی در تامین هزینه زندگی خانواده خواستار اختصاص سهمیه آرد برای پخت نان خانگی هستند.

وی افزود:می توان با اختصاص سهمیه آردی مختصر به این بانوان در تامین معاش کمک کرد.

فرماندار دزفول نیز گفت:یک دستگاه متولی این امر مشخص شود که بانوان بی سرپرست یا سرپرست خانوار را شناسایی کند و سهمیه آردی به آنها داده شود ضمن اینکه کلیه کار آنها نیز باید مورد نظارت بهداشت و صنعت و معدن قرار گیرد تا مشکلی از نظر بهداشتی برای شهروندان ایجاد نشود.

بررسی راه اندازی نانوایی در روستای حسین کلولی،افزایش سهمیه آرد نانوایی روستای سنجر،بررسی آرد یکی از نانوایان کوی زیباشهر و روستای شهید بهشتی از دیگر مباحث این نشست بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار