تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۷۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بهزیستی خرمشهر عنوان کرد:
اجرای طرح «ضیافت الهی رمضان» مستلزم کمک خیران
رئیس اداره بهزیستی خرمشهر با اشاره به اجرای طرح «ضیافت الهی رمضان» در سال های گذشته، اجرایی شدن این طرح در سال جاری را مستلزم ورود خیران دانست
رئیس اداره بهزیستی خرمشهر با اشاره به اجرای طرح «ضیافت الهی رمضان» در سال های گذشته، اجرایی شدن این طرح در سال جاری را مستلزم ورود خیران دانست.

علی فرحانی  اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات متعدد مدجویان، هدف عمده طرح ضیافت رمضان است و تمام هزینه های آن از سوی خیران، نیکوکاران، اصناف و بازاریان، موسسات و انجمن های خیریه و عموم مردم تامین خواهد شد و اعتباری خاص برای اجرای آن تعریف نشده است.

وی، طرح ضیافت الهی رمضان را یکی از طرح های مهم و تاثیر گذار خواند و گفت: در این طرح، اهداف بسیاری همچون آگاه سازی و آشنایی خیران و مسئولان با مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی، گسترش فرهنگ نیکوکاری و خیرخواهی در جامعه، جذب نذورات و هدایای مردمی به سمت جامعه هدف بهزیستی و اطعام و اکرام نیازمندان دنبال می شود.

رئیس بهزیستی خرمشهر از اجرای این طرح به چهار روش اشاره و توضیح داد: در یکی از روش های اجرای طرح «ضیافت الهی رمضان»، سفره های افطاری در مراکز و مجتمع های دولتی و غیردولتی و مساجد با حضور اقشار تحت پوشش و مسئولان و مشارکت خیران برپا می شود و پس از افطار مسئولان و خیران با مشکلات مددجویان آشنا و در حد توان نسبت به حل آنها اقدام خواهند کرد.

وی افزود: در شکل دوم طرح ضیافت رمضان مسئولان در ایام ماه رمضان به منازل معلولان و مددجویان خواهند رفت و ضمن آشنایی با مشکلات آنها تلاش خواهند کرد نسبت به تامین لوازم ضروری و هزینه های درمان آنها اقدام کنند.

وی، تامین و توزیع مواد غذایی همچون گوشت و سایر موادخوراکی اهدایی خیران و اصناف از طریق مجتمع ها، موسسات خیریه و مراکزغیردولتی میان خانواده های تحت پوشش را شیوه سوم و برگزاری جشن گلریزان با حضور خیران و نیکوکاران و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای هزینه در راستای رفع مشکلات مددجویان را شیوه دیگری از اجرای این طرح دانست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار