تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۴۷۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام در مدارس ممنوع است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تصریح بر اینکه مدارس استان هنگام ثبت‌نام حق دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای به‌جز هزینه کتاب و بیمه را ندارند، گفت: با موارد تخلف مشاهده‌شده به‌شدت برخورد می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تصریح بر اینکه مدارس استان هنگام ثبت‌نام حق دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای به‌جز هزینه کتاب و بیمه را ندارند، گفت: با موارد تخلف مشاهده‌شده به‌شدت برخورد می‌شود.

 محمد تقی‌زاده در جلسه شورای ثبت‌نام که هشتم خرداد در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: اولیا در هنگام ثبت‌نام فرزندانشان نباید هیچ‌گونه نگرانی در خصوص شهریه داشته باشند و مداس حق دریافت هیچ وجهی به‌جز هزینه کتاب و بیمه را از دانش‌آموزان در زمان ثبت‌نام ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه تحصیل فرزندان فرهنگیان در تمامی مدارسی که آموزش و پرورش متولی آن می‌باشد کاملا رایگان است، گفت: هر دستگاه و ارگانی موظف است که بهترین خدمات را به کارکنان خود ارائه دهد و آموزش و پرورش خوزستان نیز در این راستا شهریه و هزینه کلاس‌های فوق‌برنامه را در مدارسی نظیر نمونه‌دولتی، شاهد و ... از فرزندان فرهنگیان دریافت نمی‌کند.

تقی‌زاده همچنین با اشاره به شروع ثبت‌نام و نقل و انتقال فرهنگیان اظهار کرد: تمامی بخش‌ها در  آموزش و پرورش باید به عملکرد مطلوب در این حوزه‌ها کمک کنند و نقش ارزیابی عملکرد نیز در این خصوص از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اظهار اینکه پروژه مهر نیز یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید تا قبل از بازگشایی مدارس به آن پرداخته شود، گفت: در پروژه مهر باید با تدوین دستورالعمل‌های اختصاصی  برنامه‌ریزی‌های منسجمی برای آغاز به کار مدارس صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین  سامان‌دهی نیروی انسانی را لازم و ضروری برشمرد و بر استفاده بهینه از نیروها در آموزش و پرورش تاکید کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار