تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشان :باید طوری بازی می‌کردیم که حداقل امتیاز را بگیریم/ نمی‌گذارم شاهین سقوط کند!
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه نباید از من انتظار معجزه داشته باشند،گفت: باید طوری بازی می کردیم که در زمین داماش حداقل امتیاز را بگیریم که خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

به گزارش  مهر، حمید درخشان پس از دیدار عصر روز چهارشنبه تیم‌های فوتبال داماش و شاهین که با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید عضدی رشت به پایان رسید، گفت: من پیش از این بازی فقط یک جلسه تیم را تمرین دادم. نمی توانستیم ریسک کنیم و باید طوری بازی می کردیم که در زمین داماش حداقل امتیاز را بگیریم که خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

وی ضمن تشکر از بازیکنانش به دلیل کسب امتیاز در این بازی در خصوص تیم داماش نیزافزود: داماش تیم خوبی است که از بازیکنان جوان، دونده و با انگیزهای برخوردار است و آنها به دلیل پیروزی خود مقابل تیم راه آهن در هفته بیست و پنجم تیم از روحیه بالایی در این بازی برخوردار بودند آنا بازی خوب و منطقی را مقابل تیم ما به معرض نمایش گذاشتند.

درخشان در همین راستا اظهار داشت: هواداران داماش مانند هواداران شاهین از تیمشان انتظار بالایی دارند و همین موضوع باعث شده که کادر فنی و بازیکنان این تیم تحت فشار روحی و روانی قرار بگیرند. البته آنها جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشتند اما به خاطر مشکلات مالی در جدول نزول کرده اند.

وی ضمن تمجید از عملکرد خط دفاعی تیم خود، تاکید کرد: اتفاقات فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد و نباید از من انتظار معجزه داشته باشند اما من نمی گذارم که تیم شاهین به رقابتهای لیگ یک سقوط کند.

:
:
:
آخرین اخبار