تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
150 کیلومتر از شبکه آب رامهرمز فرسوده است
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با وجود اصلاحات انجام شده هنوز 150 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهر رامهرمز فرسوده است که برای بازسازی آن به اعتبار نیاز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن پویا اظهار داشت: از مجموع 238 کیلومتر طول شبکه توزیع آب شهر رامهرمز تاکنون حدود 88 کیلومتر آن اصلاح شده و 150 کیلومتر دیگر نیز به اصلاح و بازسازی کلی نیاز دارد.

وی کمبود اعتبار را مهم‌ترین مشکل در اجرای پروژه‌های آبفا در شهرهای استان عنوان و خاطر نشان کرد: عدم تامین و تخصیص اعتبارات لازم و کافی به طرح‌های آب و فاضلاب موجب شده است که بهره‌‌برداری از برخی پروژه‌ها سال‌ها به تعویق بیفتد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان ادامه داد: اداره آبفا رامهرمز از محل اعتبارات جاری در نیمه نخست سال جاری اقدام به اجرای حدود 2 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه کرد که به این ترتیب طول خطوط انتقال آب این شهر به 136 کیلومتر، طول شبکه توزیع آب به 238 کیلومتر، طول خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب به 57 کیلومتر رسید.

پویا وصول مطالبات را در تامین هزینه‌های جاری ادارات همچون نگهداری و تعمیرات شبکه و تاسیسات را بسیار مهم برشمرد و گفت: میزان مطالبات آبفا رامهرمز از مشترکان رامهرمزی تا پایان نیمه اول سال جاری به بیش از 660 میلیون تومان می‌رسد که در صورت پرداخت به موقع این مطالبات توسط مردم خدمت رسانی به مردم این شهر تسریع خواهد شد.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته در نیمه اول سال‌جاری پرت آب با 3 درصد کاهش به 37 درصد رسید.

در شهرستان رامهرمز بیش از 22 هزار خانوار از خدمات آب و فاضلاب استفاده می‌کنند.
:
:
:
آخرین اخبار