تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۴۷۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهداف بزرگ پورموسوی در فولاد
هر چند که با این وجود تلاش می‌کند با فولاد خوزستان حداقل سهمیه آسیا را به دست بیاورد چون او همیشه معتقد است باید بهترین‌ها را هدف قرار داد تا بازیکنان هم با انگیزه و تلاش بیشتری به میدان بروند. اگر از مشکلات حاشیه‌ای مثل مسائل مالی در این تیم خبری نباشد، از الان باید این تیم قرمزپوش اهوازی را یکی از مدعیان نامید.
سیروس پورموسوی که یک فصل سخت و پردردسر در استقلال خوزستان داشت حالا به فولاد برگشت تا در این تیم آرام و بی‌حاشیه، روزهای خوبی بگذراند و به اهداف بزرگی که در سر دارد برسد. پورموسوی با وجود اینکه مشکلات زیادی در استقلال خوزستان داشت اما توانست هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان‌ آسیا نتایج درخشانی برای این تیم به دست بیاورد.

شاید مهم‌ترین عاملی که باعث شد پورموسوی بتواند تا حدودی از پس مشکلات برآید و خوب نتیجه بگیرد، ارتباط دوستانه‌ای بود که با بازیکنان استقلال خوزستان داشت.
مساله‌ای که باعث شد بازیکنان بارها و بارها به قهر کردن‌شان پایان دهند و با تمام قدرت به میدان بروند. حالا پورموسوی با همین روحیه در تلاش است تا در دیگر تیم خوزستانی بدرخشد. پورموسوی که قبلا در تیم‌های پایه فولاد خوزستان حضور داشت، از اینکه به تیم سابقش برگشته خوشحال است. او که قراردادی 2 ساله با فولادی‌ها بسته، ظاهرا به دنبال این است که در فصل اول حضورش در فولاد خوزستان بومی‌گرایی و جوانگرایی کند تا به گونه‌ای به فوتبال خوزستان خدمت کند.
 او به خاطر این مساله، در فصل اول قول هیچ عنوانی به باشگاه نداده. هر چند که با این وجود تلاش می‌کند با فولاد خوزستان حداقل سهمیه آسیا را به دست بیاورد چون او همیشه معتقد است باید بهترین‌ها را هدف قرار داد تا بازیکنان هم با انگیزه و تلاش بیشتری به میدان بروند. به هر حال اگر فولاد خوزستان بتواند بازیکنان مورد نظر سیروس پورموسوی را جذب کند و البته از مشکلات حاشیه‌ای مثل مسائل مالی در این تیم خبری نباشد، از الان باید این تیم قرمزپوش اهوازی را یکی از مدعیان نامید.
تیمی که با سیروس پورموسوی قصد دارد ادامه راه استقلال خوزستان را برود. البته به گونه‌ای دیگر و در آرامش کامل. مساله‌ای که در استقلال خوزستان وجود نداشت. همین اهداف سیروس پورموسوی به احتمال زیاد می‌تواند ستاره‌های فولاد خوزستان را ماندگار کند.
بازیکنانی مثل ساسان انصاری، بختیار رحمانی و... که خواهان زیادی دارند اما احتمالا در فولاد می‌مانند تا یک فصل درخشان دیگر در فولاد خوزستان تجربه کنند. حالا باید دید سیروس پورموسوی با فولاد خوزستان می‌تواند به اهداف بزرگ خود که خدمت به فوتبال خوزستان و البته کسب نتایج درخشان است، برسد یا نه.

ایران ورزشی

:
:
:
آخرین اخبار