تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت ثبت نام خودروهای پلاک اروند
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مهلت ثبت نام مرخصی خودروهای پلاک اروند با پلاک گذر موقت از سوی این سازمان تمدید شد.

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با  فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: ارائه خدمات پلاک گذر موقت برای استفاده از مرخصی یک ماهه در فروردین ماه 1391 تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هشتم اسفندماه تمدید شد.

وی افزود : مالکان خودروهای پلاک اروند برای استفاده از مرخصی و تهیه پلاک گذر موقت با همراه داشتن اصل مدارک خودرو به گمرک منطقه آزاد اروند مستقر در بندر خرمشهر مراجعه کنند.مدت زمان استفاده از پلاک هاى گذر موقت یک بار و یک ماه در سال است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ فوق ارائه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح مجتمع صنعتی شماره یک منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: این شهرک با داشتن 8 سوله مجهز با اعتبار 28 میلیارد ریال  به مناسبت دهه فجر به مرحله بهره برداری رسید.

حسینی فر با اعلام اینکه این سوله‌ها آماده سرمایه گذاری هستند خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران با استفاده از این سوله‌ها که جهت واحدهای صنعتی طراحی، نیازسنجی و تجهیز شده‌اند می‌توانند با سرعت بیشتری نسبت به راه اندازی کارخانه اقدام کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در حال حاضر چهار شرکت که در حوزه‌های تولید گوشی تلفن همراه، بسته بندی و عمل آوری ماهی و میگو ، کنسرو و خشکبار فعالیت می‌کنند در مجموع به میزان 13 میلیارد ریال در این مجتمع سرمایه گذاری کرده‌اند که موجب اشتغالزایی 85 نفر بصورت مستقیم شده است.

حسینی‌فر در ادامه گفت: منطقه آزاد اروند در حال ساخت مجتمع‌های صنعتی شماره دو و  سه در سایت صنعتی است و در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح این مجتمع‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 6 پروژه عمرانی و زیر بنایی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد که برای اجرای آنها بالغ بر 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند این پروژه‌ها را شامل افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی جزیره مینو، احداث پل قایقرانی که ارتباط شهر آبادان و جزیره مینو را برقرار می‌کند، زیرسازی و روکش آسفالت معابر منطقه، تعمیرات و بهسازی ساختمان گارد اداره بندر خرمشهر، احداث معبر اصلی دیری فارم، احداث دیوار و جاده‌های دسترسی سایت صنعتی آبادان، خرید و راه‌اندازی دو دستگاه پکیج تصفیه خانه فاضلاب شلمچه عنوان کرد و اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحول در عرصه عمران و آبادانی باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار