تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي نفت مسجدسليمان :برد مقابل تيم‌هاي بالاي جدول لذت بخش‌تر است

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پيش از ديدار تيمش مقابل گهرزاگرس دورود در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور گفت: براي اين مسابقه برنامه‌هاي خاصي داريم.


http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/139011/35751.jpg

 

داريوش يزدي اظهارداشت: هنگامي كه از كرمان برگشتيم، با يك استراحت تمرينات‌مان را از روز بعد شروع كرديم و برنامه‌هايي را كه اين هفته داشتيم اجرا كرديم تا بتوانيم در اين مسابقه عملكرد خوبي به نمايش بگذاريم.

 

وي با بيان اين‌كه ديگر جايي براي تساوي گرفتن نداريم، گفت:‌ درست است كه در بازي‌هاي خانگي شكست نخورده‌ايم و تساوي گرفته‌ايم ولي در اين ديدار فقط به برد فكر مي‌كنيم. همه بازيكنان و كادر فني مصمم هستيم كه سه امتياز اين مسابقه را كسب كنيم. البته در اين ديدار حسين حميدي و كمال حرداني مصدومان تيم هستند ولي امكان دارد حرداني به بازي برسد.

 

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان يادآورشد: با برد در اين ديدار مي‌توانيم جايگاه‌مان را در جدول تغيير دهيم. زيرا كسب اين سه امتياز براي‌مان تاثيرگذار است و اميدوارم بتوانيم برنامه‌هايي را كه داريم به خوبي اجرا كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه باتوجه به اين‌كه تيم گهرزاگرس در مكان سوم جدول قرار دارد و تيم شما در جايگاه يازدهم قرار دارد، بازي را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟ بيان‌كرد: ‌درست است كه اين تيم از نظر امتيازي از ما بالاتر است ولي به اين موضوع فكر نمي‌كنيم و فقط كسب سه امتياز برايمان مهم است. برد مقابل تيم بالاي جدول خيلي لذت بخش‌تر است و به تيم براي ادامه مسابقات كمك مي‌كند.

 

يزدي با بيان اين‌كه گهرزاگرس در نيم‌فصل دوم نتايج بهتري كسب كرده است، اظهاركرد: ما به اين موضوع كاملا آگاهي داريم و از طريق ديدن فيلم‌ بازي‌هاي اين تيم، نقاط ضعف و قوتشان را بررسي كرده‌ايم و مطمئن باشيد از نقاط ضعفي كه اين تيم دارد به خوبي استفاده خواهيم كرد و همين موضوع مي‌تواند باعث شود ما از همين نقاط كار را تمام كنيم.

 

وي درباره عملكرد بازيكنانش گفت: از زماني كه سكان تيم را به دست گرفته‌ام، بازيكنانم تمام تلاش‌شان را كرده‌اند و نشان داده‌اند كه پتانسيل رسيدن به رده‌هاي بالاتر را دارند. نفت از زماني كه من سرمربي آن شده‌ام باخت نداشته است و توانسته‌ام دو برد و پنج تساوي را كسب كنم. اين مبين اين است كه تيم واقعا تغيير كرده و انگيزه مضاعفي براي ادامه مسابقات دارد.

 

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با اشاره به اين‌كه هواداران تيم واقعا خوب هستند، بيان‌كرد: به شهرهاي مختلفي براي مسابقه رفته‌ام ولي در مسجدسليمان حال و هواي ديگري است. در ورزشگاه و بيرون از آن، مردم همگي از تيم به گرمي استقبال مي‌كنند و اين جاي خوشحالي و دلگرمي براي ما دارد.

 

وي افزود: هواداران از نتايجي كه به دست آورده‌ايم راضي هستند و اميدوارم با امتيازهاي بيشتري كه تيم‌ كسب مي‌كند، دل آن‌ها را شادتر از اين‌كه هست كنيم.

 

به گزارش ايسنا، در چارچوب رقابت‌هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه تيم نفت مسجدسليمان ميزبان گهرزاگرس دورود است.

:
:
:
آخرین اخبار