تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
314 واحد مسکن مهر در اهواز به بهره برداری رسید
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: 314 واحد مسکونی مهر خود مالکین در اهواز به بهره برداری رسید.

محمد شهیدزاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی با زیربنای بیش از 160 هزار متر مربع و با اعتبار بیش از 62 میلیارد ریال ساخته شده است، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی 20 میلیون تومان تسهیلات پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار طرح مسکونی مهر در استان ساخته شده است، تصریح کرد: اکنون هفت هزار واحد مسکونی مهر به صورت خود مالکین و انبوه سازی در استان خوزستان در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان همچنین از بهره برداری از طرح مقاوم سازی 520 مسکن روستایی با زیر بنای 78 هزار متر مربع و با اعتبار 52 میلیارد تومان در اهواز خبر داد و افزود: با اعتبار 10 میلیارد ریال تعداد سه طرح هادی روستایی در گمبوعه کوچک، وارده سلامات و کواتر ولی عصر از توابع شهرستان اهواز به بهره برداری رسید.

شهیدزاده با اشاره به اینکه در طرح هادی روستاها زیرسازی، نصب جدول آسفالت، فضای سبز ریا، ایستگاه اتوبوس انجام شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از هزار و 500 طرح هادی روستایی در استان انجام شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عضو تعاونی مسکن مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
0
0
با تشکر از عزیزان سالهاست که اعضای تعاونی مسکن مهر جهت ساخت منازلشان در اهواز درگیر مشکلات شدیدی هستند بنابر خبر آمده 314 واحد برای مسکن مهر به بهره برداری رسیده است خواهشمند است تحقیق نمایید این واحدها به چه کسانی و در کجای اهواز به بهره برداری رسیده است چرا که مسئولین مسکن و شهرسازی بارها اعلام داشتند از ساخت و ساز مسکن مهر در اهواز خودداری می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار