تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۸۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان:
استادیوم تختی آبادان بهسازی شد
میزان روشنایی استادیوم تختی آبادان ارتقاء یافت و در حال حاضر میزان این روشنایی از حد استاندارد نیز بالاتر است و تا چند سال آینده مشکلی درزمینه روشنایی ندارد
رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: میزان روشنایی استادیوم تختی آبادان ارتقاء یافت و در حال حاضر میزان این روشنایی از حد استاندارد نیز بالاتر است و تا چند سال آینده مشکلی درزمینه روشنایی ندارد.

حسن مختاری اظهار داشت: سه زمین چمن ورزشی از طرف پالایشگاه آبادان در اختیار موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان قرار دارد.

وی افزود: زمین چمن 17 شهریور برای تیم‌های پایه جهت تمرینات و مسابقات و استادیوم تختی آبادان برای مسابقات فوتبال در اختیار موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درخواست تمرین این تیم در زمین پیروز آبادان را داده است، عنوان کرد: زمین چمن پیروز نیز برای تمرینات تیم بزرگ‌سالان صنعت نفت آبادان در اختیار باشگاه قرار دارد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان افزود: با توجه به پستی‌وبلندی و مشکل چمن زمین‌ها پیش‌تر بحث اختصاص پیمانکاری برای رفع این مشکلات به تصویب رسیده بود.

مختاری گفت: بر همین اساس عملیات هوادهی، چاک‌زنی و حذف چمن‌های زائد، تهیه مواد مخروط بستری برای عملیات تاپ در سینگ با اضافه نمودن گوگرد، عملیات لولینگ به‌وسیله لوله کشش که با تراکتور انجام می‌شود و همچنین تهیه کود مخصوص و انجام عملیات کوددهی توسط این پیمانکار به انجام می‌رسد.

وی بابیان اینکه کار بهسازی زمین چمن پیروز آغاز شده است، عنوان کرد: بهسازی این زمین تا آخر این هفته به اتمام می‌رسد پس‌ازآن نوبت به زمین چمن 17 شهریور و استادیوم تختی آبادان می‌رسد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به ارتقاء سیستم روشنایی استادیوم تختی این شهر عنوان کرد: روشنایی این استادیوم ارتقاء یافت و در حال حاضر لوکس آن به 1500 رسیده است.

مختاری افزود: این میزان از روشنایی حتی از استاندارد نیز بالاتر است و به‌این‌ترتیب استادیوم تختی آبادان تا چند سال آینده نیز مشکلی درزمینهٔ روشنایی ندارد.

وی با اشاره به مشکل صندلی‌های تماشاگران در ضلع غربی این استادیوم ورزشی، اظهار کرد: اداره مهندسی پالایشگاه آبادان در حال بررسی این موضوع است.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: پس از حل این موضوع صندلی‌های جدید این قسمت از استادیوم نصب می‌شود.

مختاری عنوان کرد: اداره ورزش شرکت پالایش نفت آبادان توانست در عملکرد خود توانست در سال 95 بین اداره ورزش‌های پالایشگاه‌های کشور رتبه اول را کسب کند.

وی بابیان اینکه در بحث امکانات باشگاه صنعت نفت مانند استخر و باشگاه بدن‌سازی نیز با این باشگاه همکاری داریم، عنوان کرد: مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار