تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار نهمین جشنواره موسیقی آبادان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از آغاز به کار نهمین جشنواره موسیقی این شهرستان خبر داد.

فرهاد پورغراوی‌علوانی امروز در گفت‌وگو با فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: حضور گروه‌های موسیقی فاخر و معتبر در نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان موجب ارتقای سطح علمی جوانان بااستعداد شهرستان و هم‌چنین پرورش مخاطبان حرفه‌ای در عرصه موسیقی می‌شود.


وی در خصوص بخش‌های مختلف جشنواره گفت: نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان در شش بخش متشکل از تک‌نوازی، دونوازی، گروه‌نوازی، سنتی، کلاسیک و محلی برگزار می‌شود و رقابت شرکت‌ کنندگان در این شش بخش به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره موسیقی در گلزار شهدای آبادان تصریح کرد: هنرمندان موسیقی آبادان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان در یک فضای کاملاً معنوی بار دیگر با آرمان‌های امام شهدا و شهیدان گلگون‌کفن تجدید پیمان کردند.

پورغراوی‌علوانی افزود: هنرمندان عرصه موسیقی آبادان به مدت سه روز در تالار مهر این شهرستان به اجرای برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

وی درخصوص هیئت داوران جشنواره خاطرنشان کرد: حسین علی‌شاپور، حمیدرضا شجاعی و صفا آلبوشوکه به عنوان اعضای هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان داوری در خصوص کارهای ارائه شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره را برعهده خواهند داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان با اشاره به آثار رسیده به جشنواره گفت: از میان 100 اثر ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان تعداد 70 اثر به بخش مسابقه راه یافته و در روز پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه یعنی 27 بهمن‌ماه آثار برگزیده انتخاب و معرفی خواهند شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
0
0
اونوقت میشه بپرسم آقای مجید جلالی چه ارتباطی با این جشنواره داشتن، ژستشون که مثل کارشناسها میمونه!!
:
:
:
آخرین اخبار