تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۴۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستبرد 3 سارق مسلح به یک طلافروشی در بهبهان
فرمانده انتظامی بهبهان از حمله سه سارق مسلح به یک طلافروشی در این شهرستان خبر داد.

محسن تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته سه سارق مسلح با نقاب وارد یک طلافروشی در مرکز شهر شده و با تهدید فروشنده با سلاح گرم خود اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از این مغازه کرده‌ و سپس از محل گریخته‌اند.

وی افزود: بنا به گفته طلافروشان در آن منطقه، صبح روز گذشته سه سارق مسلح که حامل اسلحه کلاشینکف و کلت‌های کمری بودند به طلافروشی صبوری در مرکز شهر حمله کرده و طلا و جواهرات آن مغازه را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی بهبهان با اعلام اینکه تاکنون اطلاع درستی از میزان طلاهای مسروقه در دست نیست تصریح کرد: هم اکنون نیروهای انتظامی در میادین اصلی و ورودی و خروجی‌های شهر مستقر شده و سعی در شناسایی سارقان دارند.

تقی‌زاده همچنین از مجروح شدن یک نفر عابرپیاده در جریان فرار سارقان از محل سرقت خبر داد و خاطرنشان کرد: فردی به نام ولی‌الله قاسمی نیز که در لحظه متواری شدن سارقان در محل حضور داشته با شلیک یکی از آن سه نفر به سمت وی مجروح شده و توسط کسبه به بیمارستان منتقل شده ‌است.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر نیز سایر طلافروشی‌های بهبهان که همگی در مرکز شهر واقع شده‌اند در اعتراض به نبود امنیت اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود تا اطلاع ثانوی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بهبهان در پایان گفت: تلاش برای دستگیری سارقان همچنان ادامه دارد و ما از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت در محل کسب بازاریان دریغ نخواهیم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار