تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۸۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«شب‎های روشن» در خرمشهر برپاست
ویژه‌برنامه «شب‌های روشن» توسط انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر هر شب در کنار ساحل کارون خرمشهر اجرا می‌شود
این جُنگ فرهنگی، هنری و ادبی از 12 رمضان هر شب در کنار ساحل کارون جنب پل شهید جهان‌ آرا از ساعت 22:30 الی سه بامداد در حال برگزاری است.

این ویژه‌ برنامه هر شب با بخش‌ های مختلف نمایشی و هنری برای شهروندان خرمشهر و گردشگران منطقه اروند اجرا می‌ شود که بخش‌ های مختلف آن شامل اجرای نمایش با موضوعات روز شهروندی و آیتم‌ های آموزشی، مثل‌ ها و قصه‌‌ های عامیانه ایام ماه مبارک رمضان، مسابقه محیبس یا همان انگشتربازی که از قدیم یک بازی مخصوص شب‌های رمضان بوده و این مسابقه بین محلات مختلف خرمشهر برگزار می‌ شود، اجرای موسیقی محلی و کلاسیک، حضور شعرا و ادیبان و برنامه مشاعره، برگزاری مسابقه فیلم و عکس، اکران هر شب فیلم‌ های سینمایی، معرفی کتاب و حضور نویسندگان خرمشهری، برگزاری مسابقه نقاشی، حضور مهمانان و ورزشکاران تراز اول و پخش مسابقات ورزشی ملی به صورت مستقیم و... است.

جُنگ فرهنگی، هنری و ادبی «شب‌های روشن» توسط انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، اداره ‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، شهرداری خرمشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و کانون بسیج هنرمندان خرمشهر تا پایان ماه مبارک رمضان در خرمشهر برگزار می‌ شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار