تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۴۸۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز:
مردم با رعایت الگوی‌مصرف به کاهش قطعی‌برق کمک‌کنند
در مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک رعایت نکنند، شاهد قطعی برق خواهیم بود
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک رعایت نکنند، شاهد قطعی برق خواهیم بود.

علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: شهروندان به خاطر رفاه حال مردم روزه‌دار در ساعت پیک مصرف به‌درستی الگوی مصرف را رعایت کنند و تنها کولرهایی را که موردنیاز آن‌ها است، روشن کنند.

وی با اشاره به قطعی برق در اثر استفاده نادرست و خارج از الگوی مصرف، افزود: زمانی که بار بالا می‌رود، کابلی که خطوط را به هم متصل می‌کند و در اصطلاح به آن "جمپر" می‌گویند، می‌سوزد.

شکرخدایی ادامه داد: وقتی که جمپر می‌سوزد، گروه باید در محل حضور یافته و نسبت به تعویض آن اقدام کند تا بتوان برق خط را وصل کرد؛ بنابراین مردم با رعایت الگوی مصرف می‌توانند به کاهش قطعی برق در اهواز کمک کنند.

وی تصریح کرد: مردم در ساعات پیک مصرف که از 13 تا 17 بعدازظهر و از زمان غروب آفتاب تا ساعت 23 شب است، به رعایت الگوی مصرف بپردازند زیرا در مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک مصرف رعایت نکنند، شاهد قطعی برق خواهیم بود.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز  گفت: امروز در منطقه کمپلو شاهد دو مورد قطعی برق به دلیل سوختگی جمپر بودیم که در اثر رعایت نکردن الگوی مصرف توسط مشترکان به وجود آمد و با حضور نیروها در منطقه این مشکل حل شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار