تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی:
جایگاه دانشگاه شهید چمران در تولید فکر باید احیا شود
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه تلاش کنیم که جایگاه و نقش دانشگاه شهید چمران در تولید فکر و مدیریت استان احیا شود و نقش خود را به خوبی ایفا کند
علی ساری دوشنبه شب در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به لزوم بهبود شرایط این دانشگاه اظهار کرد: وضعیت کنونی دانشگاه به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا شاهد بروز مشکلات و مسائلی هستیم که در شان استان و جامعه دانشگاهی استان نیست.

وی افزود: فرسوده بودن امکانات دانشگاه شهید چمران اهواز و ایجاد خلل در سیستم خنک کننده خوابگاه دخترانه حضرت معصومه یک امر ناراحت کننده است و شرایط را برای دانشجویان سخت کرده و قطعا نه تنها زیبنده استان نیست بلکه اعتبار علمی استان و دانشگاه شهید چمران را کاهش می دهد.

ساری گفت: در یک زمانی دانشگاه شهید چمران نه تنها در استان بلکه در منطقه جنوب غرب تاثیرگذار بود اما اکنون چنین نیست. باید همه تلاش کنیم که جایگاه و نقش دانشگاه شهید چمران در تولید فکر و مدیریت استان احیا شود و این دانشگاه نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی با بی تدبیری نه تنها به دانشگاه بلکه به استان ضربه وارد می کنند و بدون شک این امر پذیرفته شدنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت استفاده از توان دانشگاهیان برای حل مشکلات استان عنوان کرد: باید وحدت مسئولان و دانشگاهیان در استان پایدار و تقویت شود و به دانشگاهیان به عنوان یک فرصت نگاه کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار