تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۸۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خسارت سیل فروردین 95 هنوز به کشاورزان شوشتر پرداخت نشده است
خسارت سیل فروردین 95 هنوز به کشاورزان و دامداران شعیبیه شوشتر پرداخت نشده است و کشاورزان همچنان در انتظار جبران خسارت هستند
دبیر نظام صنفی کشاورزی شوشتر با اشاره به خسارت‌های زیاد سیل فروردین‌ماه سال 95 بر بخش کشاورزی شوشتر گفت: خسارت این سیل هنوز به کشاورزان و دامداران شعیبیه شوشتر پرداخت نشده است.

عادل سلیمانی‌نسب اظهار کرد: با گذشت بیش از یک‌سال از سیل ویرانگر فروردین ‌اه سال 95 که خسارت‌های زیادی را به کشاورزان و دامداران شعیبیه شوشتر وارد کرد، متاسفانه تا به حال یک ریال بابت جبران آن‌همه خسارت وارده به محصول کشاورزان، تاسیسات، کانال‌های آبرسانی و دام‌های تلف‌شده، پرداخت نشده و وعده‌های مسئولان در ایام سیل به سیل‌زدگان مبنی بر جبران خسارت‌های آنان عملی نشده است و کشاورزان همچنان در انتظار جبران خسارت هستند.

وی افزود: در سال زراعی گذشته، کشاورزان با قرض کردن و وام گرفتن و با کمترین حمایتی اقدام به خرید بذر و کود و سم آن هم به‌طور نسیه و با قیمت گزاف کردند تا زمین‌های خود را کشت کنند و اکنون با بدهی روبرو شده و بدهی‌های سال قبل هم به آن اضافه شده است.

دبیر نظام صنفی کشاورزی شوشتر گفت: کشاورزان همچنان به قول‌های مسئولان در خصوص پرداخت غرامت سیل، امیدوارند و چشم انتظار هستند.

سلیمانی‌نسب گفت: انتظار داریم مسئولان ستاد بحران و سازمان جهاد کشاورزی هرچه سریع‌تر اقدامی در خصوص جبران خسارات وارده به کشاورزان انجام دهند تا بیش از این کشاورزان متحمل ضرر و زیان نشوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار