تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
راه‌یابی دانش‌آموزان خوزستانی به سی‌وپنجمین جشنواره هنرهای آوایی
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از راه‌یابی گروه سرود محلی دبیرستان پسرانه دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله کشوری سی‌وپنجمین جشنواره هنرهای آوایی خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از راه‌یابی گروه سرود محلی دبیرستان پسرانه دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله کشوری سی‌وپنجمین جشنواره هنرهای آوایی خبر داد.

مهدی رفیعی‌دهکردی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری هرساله در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که در رشته سرود محلی، دبیرستان پسرانه دانشگاه شهید چمران اهواز توانست ضمن پشت سر گذاشتن رقبای خود در سطح شهرستان و استان به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یابد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان خوزستانی از بین سه هزار گروه سرود شرکت‌کننده در این جشنواره موفق به راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر شدند، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات مردادماه 96 در نیشابور برگزار خواهد شد و ان‌شاء‌الله در مرحله کشوری هم شاهد کسب مقام‌های خوبی توسط این گروه باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان افزود: گروه سرود دانش‌آموزی ماهور با اجرای دو سرود تحت عنوان "وطن" و "هشتمین آستاره" موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری این مسابقات شد.

رفیعی‌دهکردی با بیان اینکه دانش‌آموزان خوزستانی دارای ظرفیت بالایی در هنرهای آوایی هستند، تصریح کرد: شایسته است از زحمات مربی فنی گروه (محمد کمایی) و همکاری مدیر دبیرستان (عبدالله مراقی) در دستیابی به این موفقیت تقدیر و تشکر کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار