تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۸۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه ناحی دزفول برای اقامه نماز عید فطر آماده شد
امام جمعه دزفول با بیان اینکه ورزشگاه شهید ناحی برای اقامه نماز عید سعید فطر آماده شده است گفت:نماز عید سعید فطر راس ساعت 7 صبح در این ورزشگاه اقامه می شود
 امام جمعه دزفول با بیان اینکه ورزشگاه شهید ناحی برای اقامه نماز عید سعید فطر آماده شده است گفت:نماز عید سعید فطر راس ساعت 7 صبح در این ورزشگاه اقامه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه دزفول روز یکشنبه افزود:نماز عید فطر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید عظمت و شکوه نماز عید فطر متجلی شود.

وی اظهار کرد:آئین اقامه نماز عید سعید فطر امسال با انسجام بیشتر و پراکندگی کمتر جهت برقراری امنیت بیشتر نمازگزاران در ورزشگاه شهید ناحی برگزار می شود ضمن اینکه این آئین از ساعت 6 صبح با قرائت دعای ندبه و مداحی آغاز می شود.

اتوبوس های شرکت واحد دزفول نیز از ساعت 5:30 دقیقه صبح کار انتقال نمازگزاران به ورزشگاه ناحی را انجام می دهند.

**واریز فطریه تنها در صندوق های با آرم و نشان مشخص

امام جمعه دزفول همچنین با بیان اینکه صندوق هایی با آرم و نشان مشخص در سطح این شهرستان برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته شده اند گفت:این صندوق ها مورد تایید نهاد امامت جمعه بوده لذا شهروندان فطریه را تنها در این صندوق ها واریز کنند.

حجت الاسلام قاضی گفت:میزان فطریه برای افرادی که قوت غالب آنها نان است به میزان 3 کیلوگرم گندم یعنی 50 هزار ریال و افرادی که قوت غالب آنها برنج خارجی می باشد مبلغ 150 هزار ریال و افرادی که قوت و خوراک غالب آنها برنج ایرانی می باشد مبلغ 300 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار